tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, April 28, 2015

Cashout Nuffnang untuk kali pertama di tahun 2015

Blogger lain tiap bulan boleh cashout. Berbeza dengan aku, suam kuku. Earning pun nak kumpul lebih RM 50 baru rasa berbaloi nak tunggu. Mehmeh. Padahal, risau banyak risiko sekarang.


Alhamdulillah, tepat jam 9.51 am, aku tekan button cashout.


Jadi, mengharap dalam sebulan akan datang, dapat emel dan terima cek. Moga semua dipermudahkan.


Earning sekarang tak banyak, sen-sen tapi bila dikumpul ringgit-ringgit juga. Jadilah lepas buat beli jajan. Hehehe. Alhamdulillah.


Korang yang ada lebih RM 50, cashout sajalah. Boleh guna untuk raya.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

AinAthirah Anuar said...

Alhamdulillah. Okay latu ! Ain baru semalam join TT.

Nurzakiah Hanum said...

tahniah

eima said...

tu la earning sen sen je skrg ni ... tp CPUV belmbak tp amaun ciput ...hhhehehe

Azhafizah Md Nor said...

Alhamdulillah rezeki yui..kalau lebih memang cashout je..nak raya kena guna banyak duit kan..huhu

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
waaaaaaaaaaaa
belanja jajan sepeket :)

Z@i Z@mR33 said...

Tahniah...akak pon dok tggu sikit lg nk cash out gak...earning sen2 je...jd la kan

Ezy Loy said...

xleh nk cashout lg sbb xckop 50..
huhuuuu..

hujung taon bru leh cashout kot..

PHU ONE WANA said...

wahhhh..bestnye

aTieYusof Family said...

Tahniah sis..ada gak rezeki tu kan..:)

Diana Rashid said...

tunggu 30hb ni baru cashout..nak guna untuk raya jugak..:)

Maria Firdz said...

Alhamdulillah... Sy kumpul lagi..

Myra Jay said...

Akak baru cashout Jan ari tu..
Ni nak sachout macam xberbaloi je sbb baru limaplohlebih..huhuuu

Eka Tikah said...

wah bestnya. kita tak cashout lagi. rasa sayang --"