tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, April 03, 2015

Sarapan pagi hari ini

Edisi bekal belum lagi sebab mood masih bercuti.
Jadi untuk sarapan pagi ini, beli saja.




Ini namanya chee chong fun. 
Main belasah je ejaan. Hahahaha!
Jangan risau sebab beli dari kedai orang melayu.
Alhamdulillah sedap. RM 2.50 sahaja.
Takde lagi kenaikan harga.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

mshazadoes said...

cam tepung beras je tue kan ?

Mayang ABDUL RAZAK said...

akak mmg suka makan ni...

:-) said...

Che chong fun, fun ;-)
Mesti seronok makan makanan ini

Inani Hazwani said...

tak pernah makan T.T

Inani Hazwani said...

tak pernah makan T.T

Siti Rohaida Yusof said...

tak pernah akak dengar apatah lagi makan..tp macam sedap je..pedas ek!!

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
akak tak besa lagi makan makanan ni tau3
teringin nak ghaser

Fara Fadzil said...

Dari kuey teow ke tu?

http://rahsiavitaminibu.com

Azhafizah Md Nor said...

tak pernah dengar menu ni lagi..kuew teow ke ni?

eima said...

pe tu tak penah mkn la ....

Ezy Loy said...

sekali tgok mcm kuey teow je... ihiks

Jie Susanos said...

Cmpuran apa tu..mcm syur je..

tiga lalat said...

Salam. Hee ada lada potong tu memeylah beli kedai melayu. ;p

Nisa Greennnpanda said...

sdap kn? cam ala2 keuy teow gitu.. sy br lpas mkn ni jumaat lepas.. mkn ngan yong tau foo.. first time try...hehehe