tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, April 13, 2015

Hantaran masa kini





Bagus juga buat macam ini.
Memenuhi kelengkapan rumah.
Agaknya kalau aku kahwin, hantaran sebeginikah?
Hahaha, angan!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

wow

Nurzakiah Hanum said...

amboi2

Kniedaz said...

eehehehe...kalau betul ada yang buat camni...
morning YUi ^_^

Eca Dwinky Asha said...

hahaha..mcm ne pun boleh yerrrr

zazanizam said...

dapat bakal suami kaya raya ok la yui.. kalau kureng sikit sampai demam bakal suami dibuatnya heheh..

Muzai Samilan said...

wowww...bagus ni kalau buat..x yah pening2..

J.Syazwana said...

hahaha gempak giler yui kalau buat camni. hihihi. letak resit sekali dalam dulang. terbaekkkk

eima said...

ok jugak kan ...sangat bernas ...

lynndamya said...

Salam, haaaa dh klw boleh buat mcm ni, mmg sy pun nak buat jugak lah!! hahaha bagus!!

azizah green line said...

menarik ni..masuk rumah isteri goyang kaki je..hehe

Shida Radzuan said...

hahaa..perghhh hebat2 balko hantaran depa kan :D

nur anis said...

haha..syiokk..tak yah hias lebih lebih,.

Myra Jay said...

Hantaran untuk kegunaan bersama kelak.. Bagus sang suami / isteri ada fikir masa depan :D

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
he3
baguih3
sesiap pesan kat bakal somi nak buat lagu tu naaaaaaaaaaaaaaaaa

Azhafizah Md Nor said...

Wahhh..hantaran bertulis pulak sekarang..makin maju..bagus la hantaran perabot