tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, April 09, 2015

SANGKAR KUCING 4 TINGKAT

Sebelum masuk April 2015, di mana zaman kegemilangan GST, aku dengan mak berpakat nak beli lagi satu sangkar besar.
Khas untuk anak-anak comel.


Sedang elok letak 9 ekor dalam itu.
Sehari dua saja test nak tengok depa serasi atau tidak.
Akhirnya 4 ekor dikeluarkan dan tinggal 5 ekor anak kucing dalam sangkar 4 tingkat ini.




Harga beli dalam RM 250.
Bagi aku oklah sangkar macam ini. Senang nak handle.
Memang tak letak pasir, depa akan poo n pee di bahagian bawah sekali.


Yang penting anak-anak selesa bermain.


Lokasi kedai :
Petshop Station 18
Pasir Puteh Ipoh, Perak





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

8 dak comei sayang YUI:

Siti Rohaida Yusof said...

senanglah dah ada sangkar bertingkat ni..jadi boleh letak banyak sikit..dan mereka selesa bermain kan...

Nieyl said...

Singgah pagi...
Oooo..nieyl pun bela kucing jugak..
nieyl tempah sangkar...besar terus...
senang...tapi still letak pasir...:)

CikSiti said...

comel je kan..

Nurzakiah Hanum said...

selesanya dia

eima said...

wahhh besar ...siap ade tangga ... ni kategori banglo dah ni kan .....

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
hamboih3
sonok meow2 yui dok umah bertingkek2 naa
he3

nur anis said...

suka tengok kucing main-maian dalam sangkar ni...

Avail Pad UK ~ Get your pads online! said...

Beli kt mana ye sangkar mcm ni?