tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, June 19, 2014

Perempuan & masak



Aku golongan tak pandai masak
Rajin masak pun tidak
Sedang-sedang ajeeee
=___=


Nak dapat mini popia percuma?
Cepat join GA Mini Popia Ikan Bilis
Rujuk pin post




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

sama la kita

nana kimie said...

hihi......sedap tak sedap belakang ceta kan yui=)

Tihara said...

takpe yang penting tahu masak :)

IntaNBerliaN said...

akak zaman ank dara mmg xpandai masak tau.. goreng ayam pun mentah... dahla xpandai malas plak tu... sampai time hubby akak jumpa parent utk dtg risik2 akak, mak siap gtau akak ni xpandai masak.. walaupun camtu hubby nak jugak kawen dgn akak... hahhahhahah

tapi tu semua kenangan, alhamdulillah, bila dah bergelar seorang isteri, ilmu masak + rajin masak tu datang dgn sendirinya dalam diri... (",)

Che Rosliza Che Mat said...

akak hari2 masak....sedap tak sedap belakang cerita...hihihi

Cik Itah@RRP said...

salam. hehehhe sy tak pandai masak tapi rajin tu rajin la jugak masak even tak sedap hhahah

Azhafizah Md Nor said...

samelah kita..kena rajin baru pandai masak..huhu

Liza Licha said...

betul tu yui :) tak sedap pon tak pe. effort tu yg pnting

Nurul Baidurah said...

i like bab masak memasak ni..best..rugi lah kaum wanita yang tak pandai masak..

Mimi Azirah said...

akak dlu mse bujang xsuke msk..dh kawen sume msk

ayut said...

Masak dan perempuan xdpt dipisahkan..hihi

ros_reeza said...

pandai ke tak pandai masak tu, tak tahulah kan, tapi Ros suka masak.. suka mencuba resepi baru :)

Shida Radzuan said...

sama la yui..dah xpndai msk ..rajinnye idak..selalu bz adehhh..sian bakal kite ^_^