tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, June 20, 2014

Produk apa yang digunakan untuk hilangkan masalah selulit?

Ada tak dikalangan anda yang menghadapi masalah selulit? Aku pun tak reti nak bagi gambaran macam mana selulit tu tapi point utama aku nak tanya, produk apa yang digunakan berkesan untuk atasi masalah selulit.


Gambar hasil Google


Ada yang pernah ku baca, produk di atas sesuai digunakan. Eh, ada tak di kalangan korang guna atau boleh suggest produk apa yang sesuai atau nampak hasilnya? Meh kongsi-kongsi pengalaman.


Selulit siapa yang nak diatasi? Saja aku tanya. Mana tahu nanti terjadi senang boleh refer. Ye dak?


Nak dapat mini popia percuma?
Cepat join GA Mini Popia Ikan Bilis
Rujuk pin post




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

7 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

great

Azhafizah Md Nor said...

boleh gunakan scrub belvya :)
http://www.azhafizah.com/2013/11/cara-buang-lemak-dengan-belvya-pss.html

Kniedaz said...

banyak jenama kat luar sana tapi akak pun tak pernah cuba...hehehe

Mimi Azirah said...

akak pun tak tau yui

CT Humairah said...

nak buang selulit jugak :'(

ayut said...

Selulit mcm xde..xaurw pulak mcmne dan produk ye...

Shida Radzuan said...

ade satu produk ni tp kberkesanan shida xtau yui..penah nmpak myravea jual..