tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, May 18, 2016

Akhirnya dapat juga Elvina Marsala dari Zawara

Kadang ada benda kita kenan tapi bila tengok harga, dibiarkan dulu. Kadang ada benda kita kenan, tak kira harga mahal atau murah tetap juga nak dapatkan.


Eh, mukadimah kemain!
Oklah nak cakap kat hangpa, baju yang sekian lama ku idamkan [entry 21/9/2015], aku dah dapatkan waktu Zawara Ipoh buat sale kebaboom Sabtu lepas.


Waktu sampai dah lewat petang, yang tinggal banyaknya saiz XL ke atas. Tapi bila tengok tang baju ni, tinggal sepasang aje saiz M. Tanpa cuba, terus sambar dan bayar. Haaaa, nampak tak kerakusan nak juga baju ni?



Dapat warna sebiji macam gambar atas. Padahal hati nak warna biru. Huuu, takpelah, janji ada. Harga asal baju ni RM 199. Alhamdulillah dapat lebih murah waktu sale tu. Tak nyesal ajak mak abah pergi. Hahahaha.


Alhamdulillah,
Dah cuba pakai di rumah. Selesa pakai saiz M. 


Kalau ada yang nak hadiahkan apa-apa koleksi baju dari Zawara, bagi saiz M ya. Ehhh !!





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

orked violet @ SYA said...

ala..npe xtaw pon..
uwaaaa

latest sya pegi thn lepas time bulan puasa. boring je collection nye. wonder jugak mane yg cantek2 cm kt dlm web tu.

tp xtanye kat salesperson tu. pasal tgh puasa. x larat nak tanya. tak jumpa teros pegi next kedai. huhuhu. kot terselit ke ape ke ntah.

thn ni punye bj raye sya tgh thn lagi ni. sya peratikan je butik/designers release dorg punya 2016 collection. merembes!! tp kene tahan. kang da beli kuar lagi best nyesal lak. ekonomi dah la tgh gawat skrg. hahahaha

Siti Nurzafirah said...

CAntik.. boleh buat nari lagu industan...

PeRdU cINta said...

Cantik...memang cantik ditambah corak bunga tu..

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

Jeles jeles!
murah gila kot rm 99 masa sale..! Huaaaa.. Nasib baik kita da rembat JS masa sale dkt kuantan ritu. Terubat sikit hati ni.. =P

Siqah Hussin said...

Serius!! Lawa sungguh baju ni!! Nanti Yui pakai, update lah kat sini. Nak tengok!! :)

Eeca Shyaa said...

cantik! untung dpt beli harga sale hihhihi

Nurul Baidurah said...

cantik Yui design dia..

Ain Cho'in said...

Kahkah! Memang cung melecung la Yui..Grab bebanyak lagi ey lepas ni..Kihkih!

Murni Alysa said...

ehhhh..naper macam berkenan jugaks ni..nak beli warna biru aci x???hehehe

sya mimie said...

Akk pula x bpe minat bju gini. Hehe

Azhafizah Md Nor said...

cantik baju ni..mesti cantik lagi yui pakai nanti :)