tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, May 09, 2016

Susu Pisang Korea yang hot!

Kalau tengok cerita Korea, selalu dok nampak deme minum susu pisang ni. Tengok macam sedaapppp ajeee.


Aku tahu kat AEON biasanya ada jual, tapi macam tak nampak jual 1 kotak kecil tapi dok jual 1 pek ada 6 kotak. Harga pun ya ampunnnn, nangesss mak !!!





Minggu lepas,
Nampak ada ala-ala pesta barang Korea di Aeon Station 18, apa lagi nampak susu ini jual per kotak, lajulah tangan capai.


Eh, sebelum capai kena belek dulu. Ada tak halal. Alhamdulillah ada. Bukan apa, berhati-hati. Taknak was-was.


Maka tertunailah nak merasa.
Pendapat aku?
Pekat & sedap. Sekali sekala layan takpe sebab harga 1 kotak kecil RM 4 dik noooon.


Buat lepas hajat . Hahahaha !!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

16 dak comei sayang YUI:

eima said...

BOLEH TAHAN HARGANYE KAN ... KLU SEDAP SEKALI DUA BOLEH BUAT LPD TERINGIN

Nurzakiah Hanum said...

sedapnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

syira yaya said...

memang nampak sedaaaaap :)

MG schmidt said...

sedapnya susu pisang!
rasa lemak2 sikit :)

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

tak pernah rasa lagi.. tp femes oo banana milk ni =)

Ain Cho'in said...

Mak ai!..Boleh tahan harga dia.. =D

Nadia Johari said...

eh comelnya..apa rasa dia

Macy Humaira said...

haritu ade nmpk produk2 mcm ala2 korra jepun tu. pakai vending machine. tp mak oii mahainya brg2 cikedis2 jaa. huhu

Eeca Shyaa said...

kalau mahal dan sedap takpe. at least berbaloi beli dan lagipun sekali sekala hihihihi. teringin nak cuba tapi kat sini takde jual wuuuuuu.

Siti Nurzafirah said...

Alaaa.. kena pi Aeon la niii

Hazmin Hamudin said...

Pergh susu pisang. Mesti pekat likat kat tekak ni.

Nurul Ain Zulkarnaind said...

sedap nyaaa.. yong suka juga

Farah Dafri said...

org dok cakap sedap, tapi xdan nak beli and rasa lg.

mun said...

mak aiii..mahalnya..huhu

Siqah Hussin said...

Mahal dik donnn. Hihi. Sesekali merasa bolehlah kan.. Kalau mahal dan sedap, rasa berbaloi beli tu.. Hihi

Azhafizah Md Nor said...

mak haihh mahal gak tu RM4..sekali sedut dah habis..huhu