tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, May 03, 2016

Seronok menjadi "bahan"

Tak tahu nak mulakan macam mana.
Tak tahu nak sampaikan.
Yang aku pasti,


Diri ini dah menjadi "bahan"
Untuk orang lain perli, tertawa, simpati


Ikutkan hati syaitan
Lama dah aku balas kembali
Tapi aku masih ada akal
Masih mampu sabar
Masih mampu menahan air mata dari keluar


ALLAH,
Berat rasanya diri ini
Apakan daya
Aku doakan yang terbaik


Aku berharap ALLAH beri kekuatan pada diri ini
Untuk hadapi hari mendatang


Aku insan biasa yang lemah
Yang mengalirkan air mata saat diri rasa sangat tertunduk !!


Takpe, Yui kuat =)




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Myra Jay said...

InsyaAllah Yui, Yui akan kuat jika Allah bersama Yui selalu..
Bergantung lah pada dia supaya hati kita rasa tenang walau sekeliling kita ada suara21 sinis..
Sabar bebanyak k

Nieyl said...

Singgah pagi selasa ♥
sabar okey dear...
Biarkan apa org nak kata...
nnt dah penat,dieorang akan diam la tuh...

• Ain Cho'in • said...

Singgah selasa Yui ! ♥

Its okay Yui, lame-lame org cmtu die akn diam kalau die penat..Just ignore.. :)

Cik Itah said...

sabar yui..pedulikan saja orang macam tu..

Nurul Baidurah said...

ye...biarkanlah dorang...jangan di pedulikan sangatt..

Siti Nurzafirah said...

Rasa macam dapat je apa yang Yui nak sampaikan.. tak pe lah Yui.. Dia sebaik2 perancang.. dah tertulis jalan kita macam tu.. sabar ye.. *sabarkan diri sendiri jugak*

eima said...

la napenye ..sape yg buat yui ni ... org alam maya ke ape ni ...
bertabah ye ....

salah satu sebab aku tak berapa suka nak update fb dgn sgt kerap ...hati dan mulut org ni kita tak boleh nak kawal ... so kita kawal hati kita tu je

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

aina singgah sini dear.! =)
Chill je yui... Sabar sentiasa n be strong!
Insyaallah Allah permudah kan. =)

zazanizam said...

macam sama je kita yui, cuma tak terluah je huhu.. manusia ni, lagi kita diam lagi tu dia bahan kita.. tpi tu la kan, apa yg yui ckp.

Azhafizah Md Nor said...

jadilah orang yang kuat dan penyabar..InshaAllah ganjaran yang baik akan diterima.