tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, May 11, 2016

Awak ada soalan, tanya Yui




Ini namanya peluang TERBUKA untuk sesiapa yang nak tanya
Silakan tanya di komen
Kalau banyak pertanyaan, aku jawab dalam satu entry khas




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

6 dak comei sayang YUI:

mun said...

wahhh... ada buat soalan terbuka plak ye... hehehe..

Nurfaezah Abdullah said...

anak no berapa? hehe

Siqah Hussin said...

Hii. Boleh tanya banyak soalan ke?

Yui umur berapa, kerja apa, tinggal di mana?

Basic question siqah nak tahu. Hii

Diana Rashid said...

Akak ada baca kat satu blog ni dia kata boleh mandulkan kucing seawal 3 minggu..tapi ada hari tu akak tanya Fuzie dia kata kena tunggu 3 bulan sebab nak menyusu anak..

Tapi kan ..kalau kita nak mandul kan dalam masa 3 minggu tu boleh ke?boleh ke kita beli botol susu kucing dan susukan dia je sementara nak tunggu mak dia ok ..

Keliling rumah akak ni banyak kucing jantan.Tu yang risau sangat ni..Sejak beranak sampai sekarang akak tak bagi lansung Cici keluar sebab takut kucing jantan dekat..

tak nak la dia mengandung dah sebab anak dia ni banyak .lagipun takut jiran2 tak suka je..

Siti Nurzafirah said...

Hehehe.... siapa Syafiq... ngeh2

Ain Cho'in said...

Kalau tanya Yui, Yui akan jawab ke? Ehehhhh..(Gurau jer)..Hehe!