tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, May 17, 2016

Review Peribadi : Anis Chocolate Cake

Kalau aku pergi Mydin Meru, Ipoh biasanya aku akan perhatikan kek coklat Anis dalam peti tu. Pastu dok fikir nak beli ke taknak. Beli macam sikit je macam tak cukup, tak beli nanti teringat-ingat. Huahua.



Akhirnya beli lah juga. Baru perasan harga dah naik. Sekarang RM 6+. Mahal tapi sebab sedap, ku gagah juga beli. Bukan selalu. Heeeee.


Kesimpulan,
Aku suka sangat kek coklat Anis sebab lembut dan coklatnya. sedap. Tambahan coklat dia lagi banyak dari kek. Kek pun moist ajee walau letak luar peti ais. Memang terbaikkkkk !! Kekalkan kualiti anda ya.







guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

8 dak comei sayang YUI:

Siti Nurzafirah said...

Sama gak.. selalu tengok je... heh2

sampai sekarang tak beli lagi..

Pwincess sarah said...

wahhh.. lama dah tak beli kek coklat anis ni..
keknya memang super dupper sedapkan kak.. huhu..
ni yang nak pi cari ni.. :D

Siqah Hussin said...

Sampai ke Ipoh rupanya Anis Choc! Jauh merantau. Hii. Siqah pesan kat kawan je kalau beli kek nie sebab kawan siqah beli kat kedai Anis terus. Memang sedap! Moist je. Sampai rasa bersalah tiap kali makan. Tapi makan jugak. Hihi.

AziRahmanDot Com said...

Bangga dengan kek ni sebb both owner nya junior masa belajar dulu....

Nadia Johari said...

mahainya RM6..

Ain Cho'in said...

Penah makan..(^_*)..Memang sedap and sgt moist..Kalau chocolate die tengah cair, lg sodap..Huhu..!!..

Nurul Baidurah said...

kalau sudah namanya coklat..memang kegemaran nurul..hehe..

Azhafizah Md Nor said...

Ade jual ye kat Mydin..setiap cawangan ada ke? bahagian mana? tetiba cam teringin pulak nak beli