tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, May 25, 2016

Review Filem : Ada Apa Dengan Cinta 2

Aku tengok dengan kakak rumah 17 Mei 2016. Berdua. Lambat tengok sebab nak cari masa lapang. Ecehhh, padahal malas tengok time orang sibuk nak terjah wayang. Hahaha.




Yang pernah tengok AADC pertama inshaaALLAH lebih faham. Sebab AADC2 kesinambungan selepas beratus purnama. Fuuuhhhh.


Apa pendapat aku tentang AADC 2?
Bolehlaaah. Beratus purnama aku nak tau apa kisahnya dia p gitu aje. Kisah ni lebih santai sahaja. Takdelah nak menusuk kalbu sangat. Tak sampai buat aku menitiskan air mata. Hahahaha.


Ikut logik,
Banyak cara kau nak berhubung semulakan. Tapi yela cerita, kang tak jadilah sejam lebih dalam wayang. Hahahaha. 


Puisi?
Tak menarik. Haaaa. kemain kau yui dok condem bagai. Heeee, ini pendapat aku lah. Biasa aje puisinya. Lebih suka yang lama.



Tak tau pasaipa aku rasa nak tarik rambut Rangga
Muahahaha!


Secara keseluruhan,
Aku bagai 3.5/5. Jadilah kan.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

Siqah Hussin said...

Hii. Jadilah kan yui. Beratus purnama kita tunggu, itu je kisahnya.. Hii.

Nurul Baidurah said...

argghhhhh...belum tengok lagi cerita nihh...

lokman amirul said...

citer best...layan dua kali gak.

Diana Rashid said...

yang dulu tu pun akak tak tengok..masa filem ni dulu akak umur 22 le 23 entah..siyes cakap ni la filem yang paling akak meluat tau..dari filem sampai ke lagu..tak berkenan langsung..heheeh

BLOG EYJA said...

Eyja download je, senang. Hihi.

Siti Rohaida Yusof said...

dah ada kat astro ek..yeayy..boleh tengok

Ann Ishak said...

terus merundum semangat nak tengok cerita ni....acaner tu

Atie Yusof said...

Belum sempat nak pergi tengok.. nak sangat tgk citer ni sbb masa AADC 1 gila lah jugak dgn Cinta & Rangga... haha..

Tautan Hati NabilaHasyim said...

Oo, ada sambungan ke..
Nanti nk cari tgok..haha

Jie Susanos said...

Haha..belum lg bersempatan tgk..yg dulu Best jgk..yg ni?

Mardiah Diana said...

Salam singgah sini dik yui...akak belum tengok cerita ni....

Shark Kay said...

umur dh mningkat ni dh rasa xdek mood nk tgk.
hehehe

Fatina said...

kita belum tengok lagi yg baru ni..
btw, salam singgah :)