tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, May 19, 2016

Kudapan Kiwi Kering

Waktu pergi Mydin haritu, nampak kiwi kering ni. Macam sedappp aje. Sebelum kepala dok teringin bagai nanti, ambil juga sebungkus. Harga lebih kurang RM 5. Okay sangatlah dari nak beli yang fresh, sebiji mahal wooo.




Rasa pun sedap. Takde rasa terlalu manis atau terlalu tawar. Sedang elok je dengan tekak. Boleh lah jadi snek petang kalau tetiba lapar sekejap. Heeee.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

Nurul Baidurah said...

belum pernah lagi rasa buah kiwi ni Yui..

faiza bunyamin said...

Sedap buat kiwi kering tu... Saya bru jer makan buah tersebut sejak ayah bawak balik dari vacation hujung bulan April 2016 :-)

Diana Rashid said...

tak pernah rasa la yui..ini yang macam jambu kering tu ye rasanya??

Ain Cho'in said...

Selera kita same la Yui..Suke kiwi yang camni mahu pun fresh..(^_*)..

eima said...

sedap tak ?? rasa mcm x pernah mkn lagi

faiza bunyamin said...

Lebih kurang rasanya...

Siti Nurzafirah said...

tak berapa suka buah2an yang dikeringkan...

husna zahidi said...

tak pernah mkn kiwi.. tp seronok tgk kwn2 dok mkn.. hahaha..

Murni Alysa said...

wah..nak cari juga laa..murah laa tu...

sya mimie said...

Sdap tu...

Azhafizah Md Nor said...

Tak pernah lagi makan yang kering ni.