tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, May 24, 2016

Perfume Precious by Che' Ta

Jujur,
Aku jarang pakai perfume. Tapi kalau ada bauan yang aku suka, memang aku beli. Bila dah beli, sayang plak nak guna. Hahaha. Entah apa-apa.


Ok, berbalik pada perfume Precious by Che' Ta.
Memang viral sebab ramai aku tengok yang beli. Mula-mula dulu tak terpengaruh tapi sebab sendiri nak hidu bau, beli jugala. Harga RM 29.90.




Aku pakailah sekali dua lepas itu masuk dalam kotak. Dan dah selamat letgo pada yang nak. Aku jual RM 20.


Heeee,
Kenapa letgo? Sebab aku tak berapa kenan bauan macam ini. Aku lebih kepada bau sweet buah atau bunga yang lembut. Contoh perfume Escada.


Hat satu lagi pun tak pernah hidu. Tapi ada satu jenis perfume dari Rita Rudaini, aku agak berkenan. Tengoklah nanti macam mana.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

fifie feyca said...

yui suka moon sparkle by escada yew.. kita sama la yui.. pengila perfumes sweet fruity.. jgn lupa singgah blog fie ada bwt topic menarik pasal perfumes.. kita sharing is caring..

http://feycasnowie.blogspot.my/2016/05/pengila-perfumes.html

Eintan Nurfuzie said...

akak.. adik yg bagi.. pakai lahhh...

Atie Yusof said...

Ramai juga yg dok berebut perfume ni sis.. tak pernah cuba lgi sbb susah nk dpt stok.. hehe..
ohhh sis tak suka bau nya.. kak pun lebih suka yg jenis buah..

Nurzakiah Hanum said...

wow akhirnya memiliki

AnneRaini said...

sebab tu akak xbeli sbb xtau bau die camne. nnti dah beli tak suka. nk beli perfume mesti try dulu.

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

Aina tak pernah cuba lgi.. hihi
peberet perfume pun bau yg bunga yg lembut2.. mcm cherry blossom n gucci flora. =)

SYANI said...

Member opis ada pakai juga.. sekali sekala wangi baunya, tapi bila dah selalu naik perit hidung...

Siti Nurzafirah said...

ahh.. dia bukan sejenis perfume yang bau buah.. tapi, tengok atas pemakai nya jugak..

kawan pakai bau lembut sikit, zaf pakai bau garang sikit...

alaa... nak bau gak yang RR punya.. tak jumpa lagiii

Nurfaezah Abdullah said...

bau nya more into what scent? plan nak beli huhu.

Azhafizah Md Nor said...

Fiza pun suka bau sweet bunga :)

Nurul Baidurah said...

lagi lagi minyak wangi..haha..nurul jarang tau pakai minyak wangi ni..huhu..

Siqah Hussin said...

Siqah tak pernah cuba lagi yang ni. Suka juga cuba perfume baru. Dan siqah suka bau dari buah dan bunga juga :)