tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, September 28, 2016

Atasi Masalah Ketiak Dengan Cek Lawa

Jangan yang orang nampak saja nak bagi nampak cantik, tapi hakikatnya diri sendiri lebih mengetahui. Yang terselindung pun kena jaga tau. Alaaa, samalah macam masalah ketiak ni. Ramai ada masalah tapi malu & segan nak share masalah. Takpe, korang baca aje apa yang Yui nak kongsikan ini okay.


Siapa yang ada masalah ketiak gelap, ketara nampak garisan, cepat berpeluh, ketiak berbau sangat dan ada daki degil, Yui sarankan korang cuba sendiri CEK LAWA.


Ehhh, apa benda Cek Lawa ini. Pinky gitu. Comel molek aje tengok packing.


Haaa inilah dia produk yang inshaaALLAH mampu selesaikan masalah-masalah di atas tadi. Ini bukan rekaan sebab Yui sendiri dah cuba. Yui ada masalah cepat berpeluh dan alhamdulillah lebih 2 minggu guna Cek Lawa, Yui sendiri dah rasai kesan dan perbezaannya. Bonus Yui dapat, lebih cerah. Suka sangat!





Tak perlu risau gunakan Cek Lawa kerana kandungannya adalah selamat dan 100% bahan semulajadi secara tak langsung 0% bahan kimia.

Bahan-bahan Cek Lawa :
EKSTRAK LEMON
EKSTRAK BUAH CUCUMIS SATIVUS ( TIMUN )
AQUA ( AIR SULING )
EKSTRAK DAUN ALOE BARBADENSIS
EKSTRAK DAUN ARCTOSTAPHYLO ( BEARBERRY )
EKSTRAK DAUN TEH HIJAU



Inilah rupa krim Cek Lawa. Nampak biasa tapi kesannya memang terbaik. InshaaALLAH puas hati tau. Krim bukan sembarangan krim. Cara guna pun sangat mudah. Pakai 2x sehari. Yui biasa pakai pagi & malam.






Sembang saja tak gunakan. meh Yui tunjuk antara kata pengguna Cek Lawa sendiri. 









7 SEBAB UTAMA anda kena guna CEK LAWA

1) Tak perlu lagi gunakan deodarant
2) Bawah lengan/ketiak anda lebih cerah
3) Tidak melekit
4) Wangi
5) Boleh juga digunakan di bahagian lain seperti siku, tumit & garisan perut
6) Jimat wang
7) Bahan 100% semulajadi



Nak ketahui lebih lanjut mengenai Cek Lawa, Yui sertakan maklumat berikut untuk korang 


SUMAIYAH AHMAD
019 691 7675
FB  : Cek Lawa Malaysia Jom Puteh
IG : Cek Lawa Malaysia





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

4 dak comei sayang YUI:

Eintan Nurfuzie said...

memang terbaik ceklawa ni

Atie Yusof said...

ada tengok iklan produk ni kat FB.. menarik lah.. boleh cuba gak nti :)

Pha Is said...

konfiden betul nama produk tu.. bangga je mengaku dia lawa.. hahaha

Azhafizah Md Nor said...

senang xperlu pakai deodorant lagi dah