tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, September 13, 2016

Campur aduk

Oklah, sebenarnya takde benda nak update mana.


Lebih kepada hal-hal lain yang kena uruskan. Banyak entry kena publish selepas ini. Nak cari idea bina apa yang patut. Ecehhhh!


Macam mana raya korang semalam?
Aku buat pertama kali dalam sejarah balik kampung untuk beraya tak pakai baju kurung. Fuhhh. Maksudnya aku berseluar, blouse dan shawl sahaja. Nasib baiklaah sedara mara jenis nantak hang la. Hahahaha.


Biasa aje raya aku
Yang penting dapat berkumpul bersama keluarga dan saudara mara tersayang.


Maaf tak tau nak letak tajuk apa =)




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

Pha Is said...

x ramai pun keluarga kumpul... mostly ambik cuti hari malaysia.. so, next week baru meriah kot.. hehehe

nor azman said...

Xpe janji kita dengan keluarga kita je..selamat hari raya

Kaklong said...

Takpe, yang penting sama2 beraya.. ^_^

anis abdullah said...

Cerita jelah apa yang ada..kami baca2 je..Haha

Jie Susanos said...

emm ok la yui dpt beraya..

jie ni kena kerja..huhu

azizah green line said...

jijah kat sini pun xsambut raya haji meriah sgt pun

Mas said...

Slmt hri raya !

Salam singgah dari "http://www.mialiana.com/2016/09/senarai-url-blog-25.html" dan follow sini.

Murni Alysa said...

Akak baru blk kg smlm..harini baru nak beraya..selamat hari raya AidilAdha Yui

Nurul Baidurah said...

kalau raya haji ni tak berapa meriah ah sambutannya tahun ni...Tapi yg paling meriahnya pergi kenduri sana sini kat kampung...banyak makan free...hihihi..

orked violet @ SYA said...

kite lagi serabot. bape hari x update sbb mmg mood raye betol. hahahahaha

Pha Is said...

nantak hang ka, lantak hang? hahaha