tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, September 19, 2016

Laksa Goreng Nurul Yui

Wahhh, nama kerlassss syok sendiri
Muehehehehe!!


Ini kisah semalam
Kisah hari minggu
Kisah di mana hanya aku dan mak aje kat rumah
Hat lain kuaq buat kerja masing-masing


Perut lapar
Tapi malas tu ada
Maka terhasillah menu Laksa Goreng




Dalam masa kurang 15 minit, siapppp!


Nak resepi?
Aihh, malulaaahh
resepi bodoooo ajeee ni
=____=




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

16 dak comei sayang YUI:

eima said...

dulu2 mak pernah buat .. tp aku suka laksa ngan kuah laksa juga ... sebab sedap .... tp laksa goreng terjadi bil;a kuah laksa dah abis tp laksa ada lagi

amira faqihah said...

wahh first time tengok org masak laksa gorengg! ingat boleh utk laksaa kuah je

Keladi Ubi said...

wahh...sedapnya.......nak sikit...hhhii..singgah sebentar di blog ini, salam untuk pemilik blog....www.keladionline.com

Nory Zoulkefle said...

tak penah cuba lagi ni...nak try jugak nnt..hehee

Nor Marshaliza Shaidan said...

Sedapnya ni rasa nak buat jugak ni ...nyum nyum

azizah green line said...

laksa buat goreng camni pun ok.. kalau tidak buat laksa penang tu je kan..

Cik Itah said...

wahhh nampak sedapp..

Jie Susanos said...

haha..laksa grg bleh buat jgak ye..

Nadia Johari said...

erk tak pernah cuba lagi..

Gee Lion said...

kau dah alang2 masak tu, share lah resepi.. terliur aku tengok gambar ni.. hahaha.. cis cis cisss..

Siti Nurzafirah said...

cemana rasa laksa goreng tu ? teringin jugak nak buat, tapi selalu laksanya habis, tinggal kuah je.. huk2

Ezy Loy said...

pernah dgr laksa goreng tp xprnh rasa lg..
nmpk sedap..

anis abdullah said...

Kita rasa pernah makan sekali je kat kantin IJN. Unikla laksa goreng.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Lapar tgk laksa goreng yui...tp kak atie xpernah try msk..hihi

Kaklong said...

Sedapnyaaaaa..

Azhafizah Md Nor said...

Tak pernah lagi nak cuba masak laksa goreng ni..nampak sedap!