tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, September 09, 2016

Selamat Hari Raya Aidiladha

Isnin nanti bersamaan 10 Zulhijjah 1437 adalah merupakan Hari Raya Qurban atau AidilAdha. Sudah tentu ramai yang akan sambung bercuti memandangkan hari Jumaat jatuh cuti umum sempena Hari Malaysia.


Persiapan Aidiladha?
Jujur, takde langsung. Nak buat mini popia ikan bilis pun tak. Nak buka tempahan, langsung tidak. Tak tahu kenapa, nampak "sepi" untuk sambutan padahal kita patut lebihkan Aidiladha. Tapi setahu Yui, di negeri Kelantan, Terengganu & Kedah sambutannya meriah. Rasa nak pergi sana dan alami pengalaman itu.


Cuti
Yui cuti hari Isnin sahaja. Takde niat nak apply cuti tambahan.


Berhati-hati
Korang kena hati-hati walau di mana berada ya. Moga dipermudahkan urusan kita bersama. InshaaALLAH.


SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA


Ikhlas,
Nurul Yui




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

Atie Yusof said...

Selamat hari raya Aidil adha sis... :)

Norhayati Mohd Isa said...

Salam aidil adha Nurul Yui

ros_reeza said...

Selamat hari raya Aidiladha Yui. Insyaallah Ros akam balik kampung raya Aidiladha kali ni.

diariasma said...

Sama la kat sini..
Siap tanya abang kenapa Isnin ni cuti.
Terkejut dia seraya menggelengkan kepala.. :P

Kalo kat kuantan, 2 minggu sebelom raya lagi dah tau dan get ready..

azizah green line said...

salam aidiladha yui

Dunia Zumal said...

Selamat Hari Raya Aidiladha yer...

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualaikum...

Selamat hari raya jugak k...

mselim3

n.i.n.a Mads TM said...

slmt hari raya juga yui

Pha Is said...

salam aidil adha..
kita geng.. cuti sehari je.. hmm.

nadiah izzaty said...

Selamat Hari Raya , Nusha . =D

Diarios said...

salam aidiladha kak yuii

aRz MoHa said...

Salam Aidil Adha...samlah cuti sehari...tapi keja pun sehari lepas tu cuti balik hehehe

Mar Mansor said...

selamat hari raya aidiladha yui..

Kaklong said...

Selamat HAri Raya Yui..
A'ah kat pantai timur meriah sangat.. :>