tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, October 27, 2016

Rezeki tuan rumah bagi

Tuan rumah sewa Yui orang Cina. Tapi aunty itu memang sangat baik. Bila ambil duit sewa rumah, kerap juga bawa buah tangan. Contoh macam gambar bawah.




Ambil dari kebun. Kadang buah-buah lain pun dia bagi. Musim raya cina pun dia dok bagi kerepek bagai. ALLAH, mana nak jumpa tuan rumah macam itu? Lain agama dan bangsa dari kita tapi sangat baik.


Bagi buah ambra pakej bagi juga serbuk asam, banyak plak tu.


Terima kasih aunty.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

BTS said...

best best.. tu lah, sikap baik merentasi bangsa dan budaya.

azizah green line said...

alamak yui.. sedapnya asamm!

Nurzakiah Hanum said...

wow bestnya

Atie Yusof said...

wah..memang terbaik lah tuan rumah sis.. baiknya...:)

Anis Azalea said...

Dulu kita duduk kawasan sekolah cina. Jiran semua memang cina la. Melayu nampak kita diorang terlopong je kot. Hihi..

eima said...

baik tuan rumah kan .. bagus la cam tu nk suruh yui dok lama la tu

Busyra Bt Takiyudin said...

sedapnya. kecut air liur ni. hehe

Siti Khadijah Halil said...

Sedapnyaaaaaa..
Tambah ada asamnya tu..
Kecur lidah..

timm bill said...

tringat tuan rumah dulu waktu study, bekas pramugara, serius baik..

Warisan Petani said...

Alhamdulillah.

MisDiarios said...

ahhhhhh sedapnya kak yuiii share share la sikitt

Pha Is said...

ada panggil amra.. ada panggil kedondong.. hehehe

Siqah Hussin said...

Alhamdullilah. Tenang rasanya dapat tuan rumah baik begini =)

Nory Zoulkefle said...

Wahhhh baiknya tuan rumah

Azhafizah Md Nor said...

untung dapat tuan rumah yang baik hati kan yui