tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, October 26, 2016

WW 18 [2016] - Coklat Kacang Sedap




1 pcs RM 0.50
Mahal tapi jadi gian 
=___=




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

Orked V. said...

sedap tp manis kan.. sya suke yg traditional sket tu.yg balut kertas putih je tu. fuhhh.. terbaik. hehehehehe

Izzati Suhaide said...

macam sedap je tu..hee

Mila Ahmad said...

gula kacang ni sedap gila kalau makan tak nak berhenti mak akak dulu selalu beli kat pasar besar Gombak tu RM 10 dapat satu beg plastik

Ann Ishak said...

mahai rupanya benda tu ek, selalu beli yg timbang punya tak rasa mahai sangat

E'in said...

e'in penah mkn nie.. mmg sedap.. hihi

Atie Yusof said...

semua coklat akak suka.. haha.. mahai juga kan, takpelah rewards diri mkn cekelat.. :)

YieN said...

Baru 2 hari lepas akk makan kat rumah mak akk.. Ingatkan gula2, sekali bukak alamak, alamak, sebalang pon bole licin ni, haha~~

Busyra Bt Takiyudin said...

lamanya tak makan ni..

fifie feyca said...

indeed. sejenis yang makan xboleh nk berhenti.. addictive.. addicted sgt.. nak lagi lagi dan lagi...

nini said...

Yup.....sedap coklat ni....I like....hehe

Nory Zoulkefle said...

Sedap coklat ni...akak pon suka..

Azhafizah Md Nor said...

sesekali makan takpe :p