tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, October 12, 2016

WW 17 [2016] - TENTANG GAJI





Kalau tak hulur duit
Apa kata bantu dalam perbelanjaan isi rumah






guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Nurul Baidurah said...

selamat pagi Yui..

Anis Azalea said...

Bantu bayar bil pun ok kan..

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

betul tu yui.... =)
Berkat insyaallah duit gaji kita walaupun nmpak sikit tp sentiasa cukup

Cik Itah said...

duit dah bagi, belanja rumah pun dah bagi. alhamdulillah.
semoga murah rezeki kita lepas ni..amin

Murni Alysa said...

alhamdulillah tak pernah missed..walaupon sket..

Nadia Johari said...

yup betul tu

eMMe said...

In Sya Allah yui..

Akak tak lupa hulur duit kt mak ayah... harap anak2 tak lupa jasa mak ayah...

Yui, akak de bisnes jamu, kalo berminat, leh la try... anak dara takde masalah kot, utk kawan2 yui yg dah bergelar isteri/suami/ibu/ayah boleh makan jamu Ra2Qu ini...ops! sori yui akak citer lebih lak psl jamu ni...

Pha Is said...

ikut kemampuan la.. yg mampu bagi la lebih.. hehehe

Atie Yusof said...

Alhamdulillah tiap bulan tak pernah lupa hulur skit kat mak.. mudah2an kita smua murah rezeki ya sis :)

IbuNoey said...

akak singgah sini setelah lama menyepi.hehe.

betul,betul,betul.in shaa Allah,rezeki kita pasti takkan pernah putus.