tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, October 05, 2016

Syampu Wanita Bertudung | Penjagaan Rambut dengan SAFI SHAYLA

Rambut adalah mahkota kita dan sudah tentu penjagaannya sangat penting. Sudah semestinya kita mahu yang terbaik untuk mahkota kita kan?


Bekerja seharian dan bertudung, kadangkala menyebabkan masalah kepada rambut. Rambut cepat rosak dan berkelemumur. Kadang ada rambut yang bercabang, ada juga yang kasar. Salah satu faktor adalah disebabkan syampu yang kita gunakan. Jadi, jangan biarkan. Rawat sebelum terlambat!



Pilihan Yui sebagai seorang wanita bertudung haruslah SAFI SHAYLA. Syampu khas untuk wanita bertudung. Membantu merawat kegatalan kulit kepala & bau rambut. Paling menarik ia diperkayakan dengan HABBATUS SAUDA. Rambut harum dan kekal sihat walaupun seharian bertudung.


SAFI Shayla sebagai teman terbaik mahkota wanita bertudung berbangga untuk melancarkan satu lagi bentuk terbaru mudah guna buat semua wanita. DenganSAFI Shayla Pek Fleksi, pengguna boleh mengguna terus, atau digunakan sebagai pek isian semula, ataupunsebagai pek kembara. Kami mengekalkan kualiti syampu agar keberkesanannya boleh dinikmati pada harga yang lebih jimat.” Jelas Puan Mahsuri Sulaiman, Pengurus Pemasaran SAFI.


Sebelum ini kita selalu nampak syampu ini dalam botol tapi sekarang ada yang lebih mudah kerana safi sudah keluarkan pek fleksi. Mudah dan senang di bawa kemana sahaja. Malah pek ini juga mesra alam dengan penggunaan plastik 65% lebih kurang.




Untuk pengetahuan anda.
Safi mengeluarkan beberapa jenis Safi Shayla dan sudah semestinya setiap jenis mempunyai fungsi khas tertentu.



HITAM MENAWAN

SEGAR BERMAYA

ANTI KELEMUMUR

ITCH CONTROL

KAWALAN MINYAK

KAWALAN RAMBUT GUGUR

KAWALAN RAMBUT ROSAK

LICIN TERURUS


Boleh didapati di seluruh Malaysia termasuk pasaraya & pasaraya hiper utama. Harga Safi Shayla Pek Fleksi ini hanya RM 14.65 dan bersaiz 480g

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Safi, boleh kunjungi

Instagram : Safimalaysia




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

Rosmiza Ali said...

Akak pon guna safi syayla.. Yg anti kelemumur punya.. Best sgt syampu ni.. Wangi.. Paling best sejuk je kepala.. ^_^

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

wah..packaging baru.! senang la nak bawak travel kan yui. =)
shampoo ni mmg wangi.

Kakzakie Purvit said...

Anak kakak guna yg green lemon tu Yui
Macam serasai dgnnya - kakak suka bau dia fresh gitu:)

Cik Ash said...

akak suka guna syampu ni

Atie Yusof said...

Memang nak try lah shampoo ni sis.. sebab rambut skrg makin bermasalah..harap2 sesuai dgn akak:)

timm bill said...

timm xpernah try g safi shayla ni..

Norhayati Mohd Isa said...

Akak pun guna syampu ni nuyui..
Kurang rambut gugur..

AinAthirah Anuar said...

Safi shayla best (y) tak tipu

sya mimie said...

Mmng dok pkai safi shayla juga. Sbb suka baunya..

eima said...

menarik ....

Azhafizah Md Nor said...

Bagus kan ada refill. Rasanya takde lagi shampoo yg ade pek refill ni.

Siti Khadijah Halil said...

Saya pun pakai shampoo ni..
Warna pink tu..
Jimat banyak sangat..
Murah and bila pakai shampoo ni, dah tak perlu pakai conditioner..
Hehe..