tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, October 10, 2016

Ubat menghapuskan cacing CHAMPS perisa coklat

Awat tak tau haritu singgah Guardian, pastu tangan ni laju plak cari ubat cacing. Dok rasa teringin nak makan. Heeeee, macam pelik ajeee.



Baca punya baca, kotlah jenama ini untuk budak-budak aje boleh telan, rupanya tidak. Orang dewasa pun boleh. Makan je 2 biji tu. Sedap tau sebab perisa coklat. Buat kunyah lagi.

.


Adalah tertulis simptom yang mungkin korang lalui lepas makan ubat ini. Yui lepas makan, terus rasa nak baring. Pastu bangun balik. Tunggu yeyak idak gak, esoknya baru membuang. Huahuaaaaa. 


Kenapa makan ubat ini?
Saja. Lagipun kalau rasa nak kuruskan badan atau rasa perut tu asyik besar jee ( tak mengandung ), cuba jelah ubat ini. Mana tahu cacing banyak kann kaannn. Hahahaha.







guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

Atie Yusof said...

kita yg dewasa pun klu ikut kena makan kan.. bagus juga ada perisa coklat ni sis.. nanti nak makan juga lah :)

PERMATABIRU said...

sebenarnya ramai org dewasa ingt kita besar tak de rcacing dalam perut..sebenarnya org dewasa pun kna makan sama je macam kanak-kanak

Nurzakiah Hanum said...

selamat pagi isnin

Nieyl said...

singgah isnin...
wah!org dewasa pun boleh ye....
hai...berapa banyak la agak nya cacing dlm perut kita nie yaaa...

Ann Ishak said...

adult boleh makan jugak ek, ingatkan champs brand kanak2 rebina je

Kak Long said...

Betul tu.. Makan je..
Mana ala tau ada parasit kan.. :>

Pha Is said...

hahahahaha.. jangan makan kerap sangat.. 6 bulan sekali je.. hehehe

Cik Itah said...

takut nak makan ubat cacing takut bapak cacing lak yg keluar..huhuhu

Gee Lion said...

Dah lama pasang niat nak makan benda alah nih, tapi seram lah pulak.
Effect dia bukan macam ubat dulu-dulu kan?
Dulu pas makan, mesti cacing2 tu menonjolkan diri keluar masa ehem ehem... Trauma terus. Huhu.