tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, August 06, 2015

KOPI AIS KAW


Aku bukan peminat kopi
Tapi sesekali tekak teringin, mengada jadinya
Dan biasa akan order
KOPI AIS KAW

RM 1.50





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

21 dak comei sayang YUI:

Amelia Effendi said...

sedap sedap. tergugat tgk. muehehe

#sayapuasa

anyway, jom join! :)
http://emyyyyemyyyy.blogspot.com/2015/08/sayaiday-dan-ayueidris-giveaway-august.html

eima said...

betui ...kadang tu klu teringin yg tak gemar pun jd sedap

Nurzakiah Hanum said...

sama la tgk gmbr nie nak cuba jap lagi

Eka Tikah said...

pehhhh. betul betul kawww tu kak. ishh murahnyaaa

el said...

yess..iols pun peminat kopi tegar
sekali sekala mmg tingin kopi ais kaw kaw ni..mmg otak pun kaw2 jalan hahahaha
#terbaikkkkk

zai zamree said...

tgk pon dh tau msti sedap

PeRdU cINta said...

Wah..pekat...melekat..

Siti Nurzafirah said...

Tengok macam sedap..

kaw punyaaa...!!!

:: CIKVIVA :: said...

kat opis ni ptg2 mesti beli kopi ais kaw kat cafe tu..tp mhal sket rm2 kot..nikmat macam rasa kopi vietnam..hehe

Shahida Dzulkafli said...

Pergh!! mengancam sungguh.. feveret nie..

Azhafizah Md Nor said...

sedap! Fiza suka kopi ais kaw macam ni

zazanizam said...

lama dah xminum kopi ais!! bila dpt minum perghh terbaik hehe..

cikpinz said...

CP coffee lover

husna zahidi said...

sabar jelaa..-.- tetengah cuaca mcm ni dpt hirup kopi kaw, perghh sodappp.. husna peminat tegar kopi..hehehe..

Mardiah Diana said...

salam singgah sini dik yui...sesekali layan kopi kaw2 ni sedap juga..hihi

Cik Anita said...

Kopi ais kaw is the best ever! Hari-hari minum. Hihi

Dunia Zumal said...

Kalau Zumal setakat kopi O je, kalau campur susu mesti sakit perut ^-^

cik hani said...

saya pun bkn peminat kopi..
tapi sesekali teringin, mmg mengidam betul cari kopi ais kaw..
sedap betul..puas hati.. hahaha

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
akak dah laaamaaaa tak minum kopi
tengok hat ni teringin la pulop :)

Siti Yang Menaip said...

lagi power dari stabak hehehe..

Cik Ash said...

sedap tengok tgk kopi teringin nk minum la