tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, August 26, 2015

Langkah demi langkah

Kaki mengikut langkah
Kaki akur pada tindak tanduk
Kaki mengekor apa yang diarahkan


Kedepan, kebelakang, ketepi
Kesana sini
Kadang juga tidak tentu arah


Moga langkah yang dipilih adalah langkah sebaiknya
Tak mampu terbaik sekurangnya memilih untuk jadi terbaik



Ini suasana kampungku di Batas Pinang, Parit Buntar




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

Puan Wawa said...

Langkah hati2 ye..")

Cantiknya pemandangan sawah padi..")

nur anis said...

insyaallah..semoga pilihan itu yang terbaik..

Murniwati Awang said...

teruskan melangkah (tp ht2 bw handbeg tu)

Nadia Johari said...

langkah ke hadapan

aizamia3 said...

Biarlah langkah itu penuh dengan kebaikan.. amin.. ;)

psstt: suka tengok pemandangan sawah macam tu..

Tasha Aqisha said...

teruskan melangkah

Dunia Zumal said...

Teruskanlah melangkah ke arah jaya. Hehe ^-^

Eintan Nurfuzie said...

langkah setapak setapak..

Diana Rashid said...

nak kemana panas2 tu Yui...heheh

AnneRaini said...

cantiklah kampung die. ada sawah lg. Akak kalo gi utara mmg jakun tgk sawah.. suka sgt sbb kat belah kg akak bnyak sawit dgn getah je.

eima said...

jgn pandang belakang .. teruskan menuju ke depan

Azhafizah Md Nor said...

langkah untuk yang terbaik inshaAllah hasilnya baik :)

azizah green line said...

teruskan melangkah yui..moga itu pilihan terbaik

azizah green line said...

teruskan melangkah yui..moga itu pilihan terbaik