tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, August 18, 2015

Rawatan resdung sendiri dari rumah menggunakan CMD

Hari itu aku share testimoni dari keluarga aku sendiri. Kali ini nak share pasal rawatan resdung. Untuk makluman, abah aku menghidap resdung. Boleh tahan juga resdungnya sebab kalau termakan ayam, tak lama lepas itu kerjanya asyik bersin sahaja.


Kesian tengok.
Jadi salah satu sebab utama aku beli CMD memang nak bagi abah guna.
Alhamdulillah, kali pertama guna memang agak teruja sebab keluar lendir dari hidungnya. Sama macam rawatan resdung yang pernah abah buat sebelum ini.



Zoom apa yang keluar dari hidung. mueheheheh!


Senang saja guna CMD untuk rawatan resdung. Kalau anda beli dari pengedar yang sah, inshaaALLAH akan diajar macam mana untuk guna.


Selain buat rawatan wap, abah aku juga guna untuk rendaman kaki & sapu pada wajahnya. Sekurangnya kita dah ikhtiarkan?


Seronok sebab kita beli, kita guna & kita kongsikan pada orang ramai kelebihan CMD. Senang cerita sebab pengalaman sendiri. Hehehe.


Nak tahu lebih lanjut pasal CMD, boleh hubungi aku.


Pengedar sah CMD
MYPRK1135361
019 2331810 ( whatsapp )







guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

2 dak comei sayang YUI:

Diana Rashid said...

memang bahaya resdung ni..kulit muka pun jadi tak cantik..

Azhafizah Md Nor said...

rimas kekadang tu kalau resdung tu kan