tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, August 07, 2015

Menu bujang bagi yang malas




Menu orang bujang lagi pemalas macam aku, haruslah masak campak-campak & bakar.
Hahahahah!


Bahan apa yang ada, masuk saja. Asal tekak sedap terima.
Yang penting ada masuk pelbagai jenis sayur.


Janji aku kenyang.


Takde gambar dah bakar sebab terus ngap sampai habis.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

sedapnya

Eka Tikah said...

kite kalau kat rumah ade oven, semua makanan kalau boleh nak bakar. senang. hahaha ><

Syida Rasyidah said...

Sayur dengan cheese eh?

Mardiah Diana said...

salam singgah tengahari dik yui...menu simple yang main campak2 tu sedap dik yui....hihi...

selamat menjamu selera dik yui...

Salina Johari said...

kira rajin la ni...hehehe

PeRdU cINta said...

Yg pnting halal lg suci dan mengenyangkan..

zai zamree said...

Jgn kata bujang...hat dh kwen ni pon mls sbb klau msk nasi pon xda org nk mkn...suami keja time x sama

Azhafizah Md Nor said...

yang campak²camni sedap Yui

Dilaella Ella said...

wah menu ringkas yg menyelerakan :)

Siti Nurzafirah said...

Wow....

macam best ja ni...

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
haaaaaaaaaaa
samala dengan akak
memang best kalo maen campak3
ateh sekali cover dengan cheese bertingkek3
sah3 hasil akhir SEDAP kan3
he3

Cik Ash said...

akak pun mls tapi kena kuatkan suruh rajin nti suami lapar hihihihi