tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, August 17, 2015

Oyen kucing tunggal 3 mummy

Oyen inilah anak kucing yang kami bela. Datang dulu kurus kering.
Nak tengok kisah lama Oyen? [entry].
Sebenarnya ada lagi gambar Oyen yang sangat menyayatkan hati belum aku publish lagi.




Sekarang membesar bagai juara. Nak dekat setahun kami bela dia. Alhamdulillah. Memang macam-macam peel dia tapi tetap menceriakan kami.


Untung Mat Oyen sebab ada 3 mummy yang sayangkan dia.


Dalam gambar buat muka macam itu sebab merajuk tak bagi keluar rumah. Heeee, biasa dia suka sangat merayap!





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

eima said...

comey muka die ...

Nurzakiah Hanum said...

comelnyaaaaaaaaaaaaaa

Myra Jay said...

Comey :)
Putih gebu Oyen :)

Inani Hazwani said...

Omeii Oyen :D

AMIIZAA said...

comelnya dak oyen...meh nak kiss sket gomol2:)

kisah earty said...

comey nye Oyen.. kite baru-baru ni yang berani nk pegang kucing..klu tak nmpak kucing je dah terjerit-jerit..hhahaha..

singgh pagi & follow.. :)

cik hani said...

putih macam susu la kucing ni..

Cik Anita said...

untung OYEN dapat tuan baik hati. Kalau Oyen jumpa cik Nita, habis OYEN nangis berlagu-lagu..huhu

PeRdU cINta said...

oleh sebab kepala oyen je yang oren..eh macam pakai halmet la oyen..hehehehe..oyen yang sado..

Ann Ishak said...

oyen buat muka tak puas hati :p

Siti Nurzafirah said...

alahai... comelnnyaaaa...

Dunia Zumal said...

Besar Oyen Yui tu ^-^

Azhafizah Md Nor said...

manja terlebih la ni ramai yang sayang dia

ejulz said...

comel.. :)


Jemput singgah "Mencari Blogger Untuk Review Produk"

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
montoksnyaaa dia :)