tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, March 08, 2014

Hari memandikan kucing

Hari minggu apabila mood rajin datang, aku akan mandikan kucing-kucing yang sanggup dimandikan. Tak kisah secara sukarela atau terpaksa. 


Maka minggu ini aku buat keputusan hari untuk mandikan kucing. Mungkin hari ini atau mungkin juga esok. Ikut mood tuan dia juga.


Seronok tengok gelagat depa mandi. Muahaha!







guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

trah zain said...

saya tak pernah mandikan kucing saya, takot dia gigit,,haha

ikafantasi said...

hahaha mcm comel je hari mndikan kucing

Lyaa Suriany said...

Lya ingat dulu dulu kan. kalau nak mandi kan kucing, kena brgdh dulu . smpai kena cakar. hadooi. hehe

skrg ni bila dh kawen, tak bela kucing, rindu pulak

Ezy Loy said...

mndikan kucing leklok..
sialp2 kite join mndi skli.. hihi

Aishah Jahirah said...

hahaa...best sbb lepas bulu dia da kering lg la nak peluk2 dia,wangi....hati2 yui jgn kena cakar...hihi

azizah :) said...

mandikan sekali banyak2 ke yui.. ke mandi sekor2.. hehe

azizah :) said...

alaaa comel mandikan kucen ni.. habis bulunya nanti..hee

ayut said...

Hahaha...nasibla yg paksa rela tu..dpt bygkn cane la byk2x tu mndi..haha

Azhafizah Md Nor said...

banyak nak dimandikan tu yui..kena paksa tu mesti mengiau je..

Zara Nurhaidah said...

Comel nyaaa.. zara xda pelihara kucing.. hsbnd alah ngan bulu miaww.. ~~