tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, March 31, 2014

Perjumpaan mengejut pertama di tahun 2014

Perjumpaan secara mengejut. Tanpa dirancang. Jadi tak jadi. Boleh dikatakan dengan tiba-tiba. Buat kali pertama di tahun 2014, kami berjumpa. 


Aktiviti kami, pergi Angsana Mall Ipoh & Jaya Jusco. Aktiviti tak seperti selalu sebab jumpa pun lewat. Masa tidak mengizinkan. Makan pun sekali. Selalunya 2 kali.





Berbulan-bulan baru nak berjumpa. Walau kami satu negeri tapi banyak perkara membataskan kami.


Entry ini lebih kepada peringatan/kenangan aku bersama. Walau inshaaALLAH boleh jelas ingat di fikiran tapi kita tak tahu keadaan masa datang bagaimana. Kita mengharapkan yang terbaik untuk semua.


Doakan kami.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

NAK GELAK TGK MUKA YUI BLEH X
HEHE

Cik Itah@RRP said...

salam. perjumpaan dengan siapa tu yui?? hihi
btw sy isi tabung INTI dan Bepanthan :)

BUNDA said...

Haah...perjumpaan dengan sape?

eima said...

yui dh kurang tembam la ... hehehe

tak pe kitorg faham ... shapit semakin membolat tak ..lama tak tgk gambo die

Azhafizah Md Nor said...

candid ye ni?serius nampak yui..moga ada berita baik yang bakal datang :)

- said...

ehhh nape muka yui tu...cam marah je...keh keh keh.....

Eza Boom Boom said...

moga bahagia selalu dear ;)

diana said...

tu kenapa buat muka kagum tu??hehhe

ct kektus said...

dating dengan future hubby ea ? hihiii


mizz yatiey said...

someting....hahaha

ros_reeza said...

Aminn.. moga dipermudahkan untuk Yui... eh dah kenapa muka Yui terkejut tu.. hihi

Ayu Zan said...

in sya allah kalau jodoh xkemana. kami pn pernah mcm tu..

Myra Jay said...

Aminnn mudah2an ye :)

Zara Nurhaidah said...

Comel jaa muka yuii tu.. hehe