tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, March 06, 2014

Anak terakhir Eton Junior

Kalau yang mengikuti blog aku, pasti tahu apa yang latest aku buat pada kucingku Eton Junior { entry }. Dan untuk entry ini aku nak tunjukkan gambar anak-anak terakhir eton junior. Selepas ini tiada lagi kelahiran darinya.




Sangat comel aksi mereka. Kesemuanya ada 4 ekor. Seekor tiada dalam gambar tapi serupa macam dalam bekas itu. Aksi gedik memang akan kita nampak sewaktu mereka kecil. Lebih aktif.


Apa pun, daku sayang semua kucing yang ada. Moga mereka membesar dengan sempurna walau ada yang kurang upaya.


InshaaALLAH.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

tomei2

Chot said...

Mereka sgt comel kan..geram. Eton dah kasi ek..bpe kos?

eintan nurfuzie said...

omey omey

Myra Jay said...

Alahai geramnya tengokkk :)

JunAina said...

Akak suka kucing tapi nak memelihara tu perlu ada komitment yang tinggi. Comelnya....

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dan salam singgah sini dik...comelnyerr kucing tu...geramlah akak tengok..

ayut said...

Insya Allah...mbesar dgn shat semuanya.pasni eton rehat tgk ank2x mbesar jela.hihi

ct kektus said...

comel. :D
waktu kecik memang nampak comel kan kucing2 ni semua. :D

azizah :) said...

comel! takdelh mereka dik beradik lg pasni...

Nurfaezah Abdullah said...

aww semua comel2 ^^

Azhafizah Md Nor said...

comel..lepas ni anak kelahiran eton junior akan melahirkan eton junior II :)

Zara Nurhaidah said...

Comel =)