tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, March 11, 2014

Tukar saiz tulisan di blog

Mood tiba-tiba nak tukar saiz tulisan. Font bertukar, saiz juga bertukar. Tulisan mudah baca cuma saiz menjadi sedikit kecil.


Jangan pula ada bagitahu tak dapat baca apa aku taip. Tulisan masih normal dan saiz pun sedang elok. Kalau tak baca itu korang sengajakan! Hihi.


Bila dah lama menulis, terasa banyak yang berubah, perlu berubah dan diubah. Berubah ke arah kebaikan tidak mengapakan?


Melalui penulisan pun kadang-kadang dah boleh agak taraf kematangan. Eh, boleh pakaika teori itu?


Macam mana tulisan dan saiz blog aku sekarang. OK atau KO?


Nampak seperti entry sudah melalut. Cau cin cau.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

18 dak comei sayang YUI:

Ayu Zan said...

betul la kot. tulisan lambang kmatangan

Nurzakiah Hanum said...

BETUL TUE

Cho Zila said...

betoi2.. berubah ke arah kebaikan apa salahnyer...

diana said...

akak pun pakai font dan saiz ni kot..

trah zain said...

ok, nampak kematangan di situ,,hehe

Tihara said...

Ok..akak still boleh baca :)

azizah :) said...

simple takpe.. janji mudah di baca dan di fahami kan

Eza Boom Boom said...

Ok la ni font nii ;) heee.

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dan salam singgah sini dik...suka baca kalau tulisan jelas dan terang jer...hehe..

Aishah Jahirah said...

boleh baca oke le tu..hee..kalau tulisn blog akak xleh baca ke, kecik ke, pelik ke, tegur la taw..kang akak syok sendiri lak ingat oke...:)

Azhafizah Md Nor said...

Sedang elok je ni Yui :)

siti alfakhishah aman said...

tulisan besar2 & pekat.. senang baca..

tukisan yui dah cantik dah ni..

Zara Nurhaidah said...

Oke.. bole baca mcm biasa =)

Ina Haireina said...

sedang elok je kot.. hehehe..

Mimi Azirah said...

Okeybjenyui leh bace mcm biase

Shida Radzuan said...

yg lama ok skg pn ok xde mslah xblh bca hehee :)

Nadia Johari said...

ingat de tutorial

ayut said...

Dr dulu smpi skrg ok je klu bce blog yui . hihihi