tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, March 24, 2014

Sudu khas untuk mereka yang berdiet



Kot ya on diet, takkanlah sampai guna sudu macam ini kan? Atau mungkin digunakan sebagai "peringatan" jangan makan melebihi apa yang perlu. Muahahaha!


Diet biar berpada jangan sampai kesihatan terjejas.


Gambar sumber dari google.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

Nur Inani said...

wohaaa.ada jugak sudu gini. baru tahu.hiks :P

Nurzakiah Hanum said...

hahhaa
macam2 kan yui

nabila zaremi said...

amboiii..nie bukan boleh diet ja nie,kalau guna sudu nie boleh kelaparan..hahaha

eima said...

jwbnye guna garfu idup lagi kenyang ...

ros_reeza said...

hihi.. ada jugak ye sudu khas..

Cho Zila said...

amboi.. mula2 cam ternampak susu untuk orang diet.. rupanyer sudu.. isyh mata oh mata...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Yui..mana nak cari sudu camni ya?hehehe...

IntaNBerliaN said...

sudu tu berlubang di tengah ek

Syazana Zainn said...

sudu lu lubang kat tengah eh?

acane nak makan? mmg tak makan le sampai sudahnya. hohoho

azizah :) said...

Kena mkn sikit je nii

ct kektus said...

hahaa. sampai ke sudah tak siap-siap jugak makan kang kalau guna sudu ni.

Azhafizah Md Nor said...

ni apepun tak dapat nak menyudu..huhu..kejam ke rupanya