tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, March 16, 2014

Tiada entry khusus untuk dipaparkan

Hari minggu kali ini, tiada entry khusus untuk aku publishkan di blog. Aku pun tak berapa pasti kenapa tiada autopublish dibuat.


Tapi yang pasti salah satu sebabnya ada kerja aku yang banyak buat masa ini. Ditambahkan lagi dengan sakit hati dengan perkhidmatan poslaju. Sampai 2 orang pelanggan aku masih tidak terima parcel walau dah hampir seminggu.


Pertama kali berlaku sebegini setelah hampir 2 tahun berniaga.


Macam-macam berlaku minggu ini. Mungkin ALLAH tengah uji diri aku. Kuatkan aku ya ALLAH.

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

6 dak comei sayang YUI:

Ezy Loy said...

sabar ye dear ngn pos laju yg xlaju 2..
=)

Nurfaezah Abdullah said...

semoga segala urusan yui dipermudahkanNya :)

Zara Nurhaidah said...

Zara pon.. dah 3 ari xda update entry.. huhu.. ada hal. Nak buat autopublish tp xsempat.. ~.~

Shida Radzuan said...

ermmm masalah besar juga kalo kes pos laju tu yui..

Azhafizah Md Nor said...

kadang² tiada idea untuk update blog..kdg² je rasanya pos laju bermasalah..

Nadia Johari said...

bahaya kalau tak sampai..dah cek dengan pos laju ke