tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, March 01, 2014

Akaun D2R terkini Nurul Yui



Itu akaun D2R daku hingga hujung bulan Feb 2014. Tiada edit bagai. Telus dariku. Bukan menunjuk tapi lebih kepada bukti bahawa benda ini wujud & bukan scam.


Bagi yang nak tahu lebih lanjut boleh terus PM di FB. Hari biasa daku akan online sampai jam 5 petang. Hari minggu biasanya hingga malam. Maklum sahaja, ini partime. Tapi partime yang membantu. Modal pun serendah RM 50 sekali bayar sahaja.


FB : Nurul Yui

Alhamdulillah.


Nak join NMG boleh, nak join D2R pun boleh. Yang dah pernah tanya tu, boleh fikir-fikir semula ok. Hihi. Bantu mana mampu.


* Sesi menjawab bermula Selasa sebab minggu ini di luar daerah




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Ndra Jamal said...

apa beza nmg & d2r tu?

Tihara said...

kalau akak masuk n tak buat apa2, duk senyap je
boleh dapat ke bonus tu yui?
mih3 :)
akak interested lama dah tapi terlupa nak kabo

Ezy Loy said...

bagos2..
=)

Zamani Abe said...

1st time tahu sal ni

wawa syaida said...

rezeki tu yui...alhamdulillah

eima said...

semoga murah rezeki

azizah :) said...

bila tengok jumlah teringinnya nak buat partime gini yg masyukk

Azhafizah Md Nor said...

Alhamdulillah..rezeki

ayut said...

Mnarik..part time yg sgt mbntu.. :)

Zara Nurhaidah said...

Apa ni ?