tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, April 30, 2014

Jubah baru untuk dijual semula

Aku ada sehelai jubah yang masih baru & hanya dipakai untuk mencuba. Jubah ini sebenarnya untuk mak tapi bila mak pakai dia kata tak confident & tak bersesuaian dengannya. Jadi dia minta aku jualkan semula kepada yang sudi.




Harga beli RM 5+.++


Saiz : 2XL 
Material : Lycra lembut yang tidak melekat pada badan
Bahu : 18"
Panjang tangan : 22 1/2"
Pinggang : 44"
Labuh : 55"


Harga nak jual termasuk poslaju RM 50
( postage FREE  seluruh Malaysia )


Aku boleh pakai tapi bahu jatuh. Jadi macam tak berapa sesuai pada badan sendiri. Maka ambil inisiatif jual semula.


Kalau ada yang berminat boleh sms nombor tertera. Nak gambar dekat boleh inform aku. Harap baju ini terjual secepat yang mungkin.


Terima kasih.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

7 dak comei sayang YUI:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Yui..cantik jubah tu.TP klu g kedai jahit.,.Yui blh alter jubah ni.Syg lak..hehe

Azhafizah Md Nor said...

tak size lak yui..hope ade yang membeli

Nurzakiah Hanum said...

CANTIK

Nurul Baidurah said...

cantek yui..harap ada yang sudi beli yerr...

permatabiru said...

cantik jubah tu

Shida Radzuan said...

mai..mai sape nk beli ..

ayut said...

Mak mertua ayut mcm xkena la plak nk beli ye...mmmm..