tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, April 21, 2014

Antara hasil ketara berdiet atkins



Alhamdulillah nampak hasilnya
Tanpa produk hanya perlu makan sedap-sedap


Gambar ketika bambam kiriman dari si dia
Katanya rindu nak tengok pipi dulu


Ololo cian dia
Takpelah nanti kalau kita nikah
Awak bagi kita makan sampai tak lalu
Lepas itu mesti ketara lagi pipi tu
Boleh tengok hari-hari
Miahahaha


Sekarang tak 100% aku follow diet atkins
Tapi aku masih kawal makan + workout mudah


Kena berusaha lagi!


Gigih aku ambil gambar
Dengan senyuman yang sama
=___=




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

20 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

salam dan singgah pagi

Myra Jay said...

Comel la Yui senyum gitu :)

Akak try gak DA ni, tapi selalu akan cheat kat sos.. tak menahan wooo :)

Rizziela said...

walaupun orang yg sama tapi nampak mcm adik dgn kakak kan?

Tahniah Yu

FiZ said...

comei ja...

kena kuat semangat ni.dah bapa kali kata nk diet tapi xjd jgk.. :'(

AnneRaini said...

ni yg jeles ni...nak kurus gak... dah turun bape kilo yui?

Syida Rasyidah said...

hehehe,

Teruskan usaha yui.. :)

Cik Itah@RRP said...

salam. waa..nampak hasilnya :)
btw menabung nissan 2x :)

Tihara said...

caya lah yui :)

- AZIE - said...

memg totally berhasil..bagusla yui..truskan lagi usaha..slim mlim la nti

eima said...

MMG BERBEZA ... ORG YG AMAL DIET NI MMG ORG YG CEKAL ...

Diana Rashid said...

terbaik...
akak memang tak boleh dah nak amalkan diet atkins nih..lagipun dengan menyusu badan ni rasanya tak sanggup ..heheh

Sheila Salim said...

Assalamualaikum yui, wahh kesan diet atkins ni. bagusnya. keep it up dear. hehe jangan mudah mengalah okey ~~~

JunAina said...

Akak tak gigih nak berdiet gitu... Tapi memang ketaralah pipi bambam tu.

Lyaa Suriany said...

yui,
lepas ni mesti rindu pp chubby pulok
hehe

sHaRiNa eLyaNa said...

sangat ketara la dear..tahniah

azizah :) said...

Yui.. pertama kali tgk kt fb tu pehh xmcm yui pun.. mmg ketara la yui diet atkin.. cayalahh

ros_reeza said...

ketara perubahan tu Yui.. tahun bila tu Yui.. ni yang Ros lagi semangat ni. thanx Yui..

Petak Bunga said...

sgt kagum okey..

betul2 kurus.

Hazmin Hamudin said...

Adik beradik ke tu? Haha

Azhafizah Md Nor said...

Good Job Yui! Nampak perbezaanya!