tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, May 07, 2015

AISKRIM HAAGEN DAZS




Selalu tengok dalam fb sahaja, takdelah terliur tapi nak beli sendiri macam nak taknak saja.
Tengok bekas kecil, harga oh mak ai ( zaman gst, kena kedekut sikit )
Tapiiiii
Memandangkan ada yang sudi belanja, ambil saja
Miahahahahaha!


Sekali sekala
Akhirnya merasa juga aiskrim haagen dazs
Selain aiskrim baskin robins yang mahal
Sedap wei perisa ini!


Nak makan cepat bagi habis pun sayang
Wakakaka!


#trobek22042015




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

ziana eunos said...

bestnyee, mesti sedapp kan ^_^

Nurzakiah Hanum said...

sedapnya

Inani Hazwani said...

tetiba rasa terliur

zazanizam said...

muahaha! sama ler, kza pun suami bwak balik.. kalau xmmg xde nak beli :p

seraa rose said...

bstnya ada org belanja..:)

nur anis said...

tak pernah makan..sebab mahal..kiki..bila la orang nak belanja saya ni

Ann Ishak said...

flavor tu memang sedap...untung la ada orang belanja :p

Myra Jay said...

Sesakali Yui apa salahnya kan..

Akak pun teringin jugak eskrem mahal ni..hehee

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
memang sedap cekim ni
akak pun samala
memang tak la kalo nak beli kan3
tapi ritu dapat makan free masa naek kapai torobang
hentam sampai 3 mangkuk kecik tu haaaaaaa he3