tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, May 20, 2015

NAMA JE AIR MILO TABUR

Milo? Aku jarang minum. Bukan pasal boikot ke apa ke, tapi hakikatnya macam itu. Tapi sesekali teringin, kempunan je gaya.


Terus kepada tajuk.
Order air MILO TABUR. Tapi rasa tak rupa milo yang ditabur. Macam serbuk koko yang semakin banyak dalam pasaran. Tengok warna dan bau pun boleh agak bukan.




Buat peniaga, kalau pelanggan order milo, bubuh milo.
Order air koko, baru bubuh serbuk koko. Terasa tipah tertipuuu tau.


Kempunan mak jemah nak milo tabur.
Hoho.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

Ayu Zan said...

Order nes dpt indo cafe. Hehe. Kantin ku gitu la.

Diana Din said...

ala ciannya..kenapa tak minta tukar jer..

Nurzakiah Hanum said...

assalamualaikum
singgah pagi.. sory hr nie bz skit baru masuk keja
hehe

Siti Rohaida Yusof said...

nampak lain milo tu..akak memang skrg ni milo mmg tak boleh nak dipishkan...tengah malam pun cari milo...kalau tak bby dlm perut ni berjoget pulak..hehehe

AnneRaini said...

bila masa serbuk milo halus2 putih2 gitu?

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
haah
nampka benor bukan milo tau3
akak ni satu rumah memang atu milo he3

Eny Abdullah said...

tp milo pun dah tak rasa milo... rasa gula je lebih hehhehe

Ann Ishak said...

ada pulak gitu ek

Nur Shafiq said...

zaman sekarang peniaga mcm kurang pentingkan kualiti.nak untung ja lebih huu

AinAthirah Anuar said...

eh kita sama la. ain pun jarang minum milo. and btw ain alergik choclate. nti suara hilang :/ . haah setengah peniaga mmg mcm ni perangainya. hmm

cik violet said...

xgemar kedai yg guna koko ;9=(

azizah green line said...

sedapnya milo taburr!

Azhafizah Md Nor said...

tak baik betul tipu pelanggan