tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, May 25, 2015

PERLAHAN-LAHAN AMBIL AURA POSITIF

Siapa cakap langit selalu cerah?
Kadang tak jangka guruh dan kilat menjelma
Dan biasanya langit gelap dan hujan turun dengan lebat
Ada kalanya sekadar bunyi yang kedengaran


Begitu juga dengan kehidupan manusia
Aku juga tidak terlepas
Kadang kita dah rasa biasa tapi bila "dijolok" kita terasa sakitnya
Sakit yang tidak kelihatan
Hanya dalaman yang merasainya


Akibatnya, kadangkala orang terdekat menjadi mangsa
Maafkanku kerana aku tak sengaja....


Pagi-pagi Isnin dah rupa gini
Sayu sungguh!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

8 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

biasa la kan mana ada manusia yang sempurna
sabar k

Kniedaz said...

Salam pagi Yui..sama la kita...huhu

Mardiah Diana said...

Salam singgah isnin dik yui....aura positif utk diri juga ni...hihi...

eima said...

rosak satu hari klu pagi2 dah bad mood kan ...

Nieyl said...

Singgah pagi...
Kita adalah manusia...
Setiapa manusia tu bukan sempurna pun...:) ceria² k..

Chekgu Azrine said...

nobody's perfect kan sis..
semoga sis ceria2 je hari ni

Azhafizah Md Nor said...

kesan dari monday blues mungkin..be positif :)

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
sabor naaaaaaaaaaaa
moga segalany dipermudahkan AMIN