tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, May 21, 2015

DURIAN THAI SEBIJI RM 20

Aku tak tahulah kenapa hari Isnin lepas, perasaan membuak-buak nak makan durian. Tengok dari dalam pejabat dah nampak peniaga durian. Durian melambai-lambai. Hahaha!




Malam itu singgah, bila tanya RM 15/kg. Durian dari Thai. Sebenarnya durian thai tak umphhh pasal gas & baunya kurang. Tak macam durian kampung. Tapi sebab teringin, beli juga.


Sebiji RM 20. Adalah dalam 6 ulas. Tak sedap, biasa saja.


Nak tunggu durian Batu Kurau, lambat sangat nak luruh. Hahahah! Sila hantar ke rumah ya nanti awak.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

aTieYusof Family said...

pergh mahal juga ya sis rm15/kg.. tapi takpelah janji sedap & manis..hehe

Nieyl said...

Singgah pagi...
mahal jgk...
nieyl suka durian musang king :)

Azhafizah Md Nor said...

mahal tu..kalau dah teringin memang tak kisah dah pasal harga kan :)

Chot said...

Bila dah teghingin tu.. Xsedsp n mahal pun pejam mata. Jnji lepas gian. Kan

Kniedaz said...

durian Balik Pulau pun dah nampak ni...hehehe

zazanizam said...

itu la yui.. kza aritu blik kg ada beli 2 biji durian siam.. 15 jgak sekilo.. tpi isi memang sedap ! sebiji tu sempat suruh mak buatkan bubur durian hihi..

Ann Ishak said...

mahal tu harganya

Inani Hazwani said...

Tak pernah rasa

Nurzakiah Hanum said...

wow

eima said...

sukanye mkn durian .. lagi sedap mkn pulut durian rindunye kampung

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
he3
seb baek akak bukan pemakan durian :P

AnneRaini said...

mahal tu.. tp kalo dah teringin pejam jelah mata ye.

Eka Tikah said...

Sebiji? Ok takpe la. Tq. hahaha. lagipun kite tak makan durian kak :P

cik hani said...

kalau durian kampong memang sekampung baunya..

aduiiii.. teringinnya nak makan pulut durian.

cik hani said...

kalau durian kampong memang sekampung baunya..

aduiiii.. teringinnya nak makan pulut durian.