tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, May 20, 2015

BREAKFAST + LUNCH HARI INI

Seronok pergi stall tepi jalan makcik ini. Bagi aku harga lauk pauknya sangat murah.
Berbaloi-baloi gitu. Kat tempat lain, susah nak dapat.



Nasi 1 bungkus + sambal ikan keli seekor + tempe kentang RM 2 + sambal kuini

RM 4.50


Yang aku perhatikan, 
Ikan keli dia kira RM 2 seekor
Tempe kentang RM 2
Sambal kuini RM 0.50
Nasi FREE mungkin sebab harga hanya RM 4.50


Alhamdulillah, moga semakin murah rezeki akak sekeluarga.
Lokasi di Kg Sri Kinta, Ipoh.


Dan biasanya, aku makan nasi separuh
Separuh lagi akan ku gaulkan dengan tulang & lauk yang ada
Tinggalkan pada tempat yang biasa aku nampak kucing/anjing
Sama-sama makan & kongsi rezeki =)





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

Nieyl said...

Alhamdulillah...
moga murah rezeki...

p/s: tak ade twitter pun blh je join..mane tahu de rezeki... :)

Nurzakiah Hanum said...

sedapnya

afisya afida said...

tengah lapar ni tiba2 ada entry ni..heee

Diana Rashid said...

murah la..ikan dia besaq..

Diana Rashid said...

murah la..ikan dia besaq..

Rapunzel Cikilolo said...

ikan keli adalah menu lunch simple tapi terbaik...

azizah green line said...

sedapnya sambal ikan keli tu..nyummm!

Yan Saflina said...

Lama x makan ikan keli.

Chot said...

tips sedekah yg baik. thnks yui!

aTieYusof Family said...

memang murah tu sis..susah nak jumpa nasi rm4.50 skrg ni.. sedap plak tu :)

Azhafizah Md Nor said...

Alhamdulillah..murah rezeki makcik ni

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
memang murah :)

Eka Tikah said...

murah jugak tu kak. ni mesti pelanggan tetap makcik tu kan kak. hehe