tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, May 31, 2015

JUALAN PENGHABISAN STOK - HARGA JATUH TERGOLEK TERBELIAK MATA!

Kome baca tajuk tu, harga jatuh tergolek. Yang sebenarnya aku yang jatuh tergolek sebab nak bagi harga kaw-kaw turun. Terus ke harga modal atau jauh dari harga modal ( untung takde dah ).


Motif utama?
Nak clearkan sebab dah jenuh mata tengok ( rasa semak dah, hahaha )
Nak gunakan cash untuk kegunaan penting yang lain


Jom cuci mata dengan barang-barang yang akan aku jual dengan harga jatuh tergolek ok!


PERINGATAN TULUS MURNI : 
Harga dipaparkan tidak termasuk kos postage ( ikut berat barang ) 
Semua adalah barang baru ( stok jualan )
Mohon jangan minta diskaun sebab harga yang diberi dah terlajak murah 
( kesian sama kepada aku naaa )



JUBAH PINK
Tag saiz L
Bahu 17", labuh 55"
Material moss crepe ( tak lekat pada badan )
Harga pasaran RM 50
RM 30 - SOLD




JUBAH UNGU 
Tag saiz S
Bahu 13 1/2 ( Yui bahu 15" masih boleh pakai )
Material moss crepe ( tak lekat pada badan )
Sesuai untuk ketinggian 159 cm ke bawah
Zip pada tangan
Harga pasaran RM 90
RM 60



DREES GREY & MUSTARD
Bahu 16 1/2 ( free size )
Sesuai untuk ketinggian 159 cm ke bawah
Chiffon with full lining
Harga pasaran RM 60
RM 30



BLOUSE COTTON
Harga pasaran RM 39
RM 22



2 SHAWL H&M
1 HALFMOON
RM 20



1 SHAWL
1 BUTTERFLY SHAWL
RM 10



KURUNG MODEN COTTON VIETNAM
Kain susun tepi
Harga pasaran RM 70
RM 45



KURUNG MODEN COTTON VIETNAM
Kain susun tepi
Harga pasaran RM 70
RM 45



KURUNG MODEN PELIKAT WADIMOR
Kain susun tepi
Harga pasaran RM 100
RM 70



KURUNG MODEN PELIKAT WADIMOR
Kain susun tepi
Harga pasaran RM 100
RM 70



KURUNG MODEN PELIKAT WADIMOR
Kain susun tepi
Harga pasaran RM 100
RM 70 - SOLD


KURUNG MODEN PELIKAT 
Kain lipat batik
Harga pasaran RM 100
RM 70



KURUNG MODEN PELIKAT 
Kain lipat batik
Harga pasaran RM 100
RM 70 - SOLD



KURUNG MODEN PELIKAT 
Kain lipat batik
Harga pasaran RM 100
RM 70 - SOLD



KAIN PASANG CORAK BATIK 4 METER
Senang iron, sedap pakai
Available 1 & 2
Harga pasaran RM 70
RM 30



KAIN PASANG COTTON
Hampir 4 meter
RM 25 - SOLD


Jadi inilah antara item harga jatuh tergolek terbeliak mata. Kalau ada yang sudi nak beli, boleh terus pm di FB Nurul Yui atau sms 019-2331810. 


Harga yang berwarna MERAH & tidak termasuk pos ya.


Berharap sangat dapat clearkan secepat mungkin. Aamiin.


ENTRY BARU SCROLL BAWAH YA









guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

eima said...

wahhhh mmg murah dah tu jubah tu

Azhafizah Md Nor said...

sangat murah ni..cepat grab sementara harga terlajak murah

azizah green line said...

cantik2 semuanya ni..murah2 pula tu..

wahida said...

berpinar bijik mata aku tgk..murah giler...

Nabihah said...

wah menarik ni :-)

mrhanafi said...

boleh sempat satu nie..jika berkenan dan mampu

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
tu diaaaaaa haaaaihhhh
tajuk uols
terbabooommmmmmmm he3

eMMe said...

Assalam Yui... pekabo? amboi yui.. cantik menarik tertarik, harga pun, harga mampu... nnt akak nak beli akak PM yui ek....

Shida Radzuan said...

hehee..xmenahan tajuk dia hehee.. ^_^ hope laris yui :)

nik ros said...

cantiknya jubah purple tu.