tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, May 14, 2015

EPISOD AKHIR DRAMA HATI PEREMPUAN

Episod akhir drama Hati Perempuan 

Yuhanis bercerai dgn Ku Ril.
Dan berkahwin dengan sepupu Ku Ril iaitu Ku Nyit. 
tabur Ku Nyit kt ayam dan Ku Rang kan sedikit garam 
dan goreng guna Ku Ali

Episod akhir drama Hati Perempuan 
Yuhanis bercerai dgn Ku Ril 
Dan berkahwin dengan sepupu Ku Ril iaitu Ku Nyit 
Dapat anak Ku Rap 

Happy Ending !

Yang bace ni pulok KU Disss 

Ending pada semua peminat cerita hati perempuan

- Sayangnya aku tak layan cerita ini, hahaha -




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

tiga lalat said...

ku Baca
ku Gelak ., har har har

Nurzakiah Hanum said...

haha

Inani Hazwani said...

hahahaha

Nieyl said...

hahaha..lawak²...
saya peminat HP walaupun ramai kata cerita tu tak logik..:P

Nurzakiah Hanum said...

terkena den.. haha anum mohon share ek

eima said...

aku pun sama ...menci betui aku ngan drama ni .... tah ape2 hari bergado ...nampak sgt penulis novel ni yg tah saiko atau pengarah drama ni yg saiko ....aku tak baca no vel tu so aku tatau yg mana satu Ku Diss tu

QUEENPINK said...

Episod akhir drama Hati Perempuan...
Yuhanis bercerai dgn Ku Ril...dan berkahwin dgn sepupu Ku Ril iaitu Ku Nyit. tabur Ku Nyit dekat ayam dan Ku Rang kan sedikit garam dan goreng guna Ku Ali...goreng bersama Ku Pang lepas tu buat Ku Ah...makanan tak habis kasi Ku Cing...jangan lupa basuh tangan nanti takut Ku Man...kalau jangkit ku man,,kena ku rap...kalau dh ber ku rap ku lit jd ku sam.....jangan lupe telan qu putih,qu putih barulh putih...😂 😂 😂 😂

Diana Rashid said...

hahahhah...
kelakar ..sampai kunyit pun masuk sekali..ku puteh tak de ke??

AinAthirah Anuar said...

Haahhahaha sngal ja sapa yg cipta ni. sama la . ain pun tak layan cerita ni
><

azizah green line said...

kdg2 tengok tapi..tapi meyampah..

Azhafizah Md Nor said...

Fiza pun tak layan cerita ni..huhu

Eka Tikah said...

kite geng kak. tak layan cerite ni. hehe