tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, May 19, 2015

VIDEO BAYI DILAMBUNG IBU MUDA MENGUNDANG KEMARAHAN

Siapa yang tak marah bila saksikan video macam itu?
Tak marah? Takde perasaan! Sekurangnya sedikit pun akan rasa.
Semalam aku nampak sedikit saja video mengenai penderaan kepada seorang bayi comel disyaki oleh ibu sendiri di berita.


Hari ini, tengok video berkenaan tapi tak habis,
ALLAH, tak sampai hati!
Kenapa nak aniaya bayi yang masih tidak mengerti apa-apa?


Kalau ya pun ada masalah dengan laki or sesiapa, jangan nak lepaskan kepada orang lain
Dapat info ibu yang bersifat "kebinatangan" ini masih muda
Geram dan marah bila mengetahui suaminya ada perempuan lain


Yang paling penting, orang Ipoh
Siapa yang komen maki dia di fb, dia block
Tengah malam semalam cari akaun fb, dah tak jumpa


Hai, dekat benar je ni
Kalaulah aku nampak, nak saja aku lempang dan lambungkan dia macam mana dia buat pada anaknya.
Mana sifat seorang ibu?


Macam-macam zaman sekarang
Mungkin ini salah satu sebab kenapa ramai tak galak kahwin TERLALU MUDA
Pokok pangkal hati sendiri tak kisah tua muda.
Guna akal!


Kesian kamu nak, moga bila kamu besar, kamu tidak ternampak video itu.
Tak sanggup nak share video, sayu.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

azizah green line said...

xsampai hati tgk video tu..xguna punya mak! tp xtau la maknya ke tak tu..grrr!

AinAthirah Anuar said...

Walaupun ain sendiri tak tgok video tu tapi tgok org komen semua tu . Allah , binatang pun tahu sygkan anak :(

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
haaaaaaaaaa
akak nengok video tu dalam berita masa tengah makan ngan family kat kedai mamak
sedeeeeeeehhhhh
p/s : yui akak nak 'tumpang' penyepak buang dua liang kat yui tau3. So kalo yui jumpa menatang tu tolong sampaikan penyepak akak naaaaaaaaa

AnneRaini said...

lambung mak die balik. tgk sakit ke tidak. yg amik gmbr vidoe tu pun.. gi lah slmtkan budak tu. sibuk amik gmbr buat pe..bodoh!

Diana Rashid said...

garang2 orang ipoh ni..kan??hahahah

Azhafizah Md Nor said...

tengok sikit je..tak sampai nak tengok sampai habis..kejam betul

Jie Susanos said...

bru tgk xdi..kesian kat bayi...

Shida Radzuan said...

ada masuk berita xsilap..nmpak gitu2 jer..sian huhuu..

aTieYusof Family said...

aduii memang tak sanggup lah nak tgk video tu sis.. kejam! ntahlah zaman skrg nilai2 nurani dah makin berkurang..

Diana Din said...

klu akak..tak buka video yang bukan2 tu. Tak sanggup nak tengok :(