tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, April 20, 2016

Bubble Shawl Printed murah untuk dijual

Pernah dengar material bubble? Bukan bubble belon tu tau. Hahahaha. Alaaaa, senang cerita jenis mudah pakai dan paling penting ironless. Suka kan gituuu.




RM 13/helai


Biasa aku nampak orang jual dari RM 15 ke atas. Yang mencapai RM 30 pun ada. Oklah, khas untuk mereka yang sukakan jimat, aku jual RM 13 aje sehelai. Baru yaa bukan terpakai.


Senang bentuk. lebar, tak jarang, ironless atau tak perlu langsung & murah.


Yang berminat boleh terus roger aku, 019 233 1810




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

5 dak comei sayang YUI:

SIQAHIQA said...

Kita pun suka shawl bubble. Paling best bila tak payah iron sangat! Saya failed kalau bab iron. Hii. Lawa lawa semua :)

NAZLIANA SI CUTE said...

cantiknyer..

Mrs Velentine said...

cantik nya

Unknown said...

Saya suka. Sebab senang bentuk. :) Kaaaaannn? Murah sangat lettew harga-nya. (y)

Zafirah Kama said...

cantik.. baru ada sehelai bubble nii