tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, April 01, 2016

Review Filem : Boboiboy

Akhirnya ada peneman yang sudi nak tengok wayang cerita Boboiboy. Haruslah rakan serumah. Terima kasih kakak sayang !!


Takleh tahan bila ramai update cerita ni best. Aih, teruja sungguh. Filem dilwale tu pun aku tak tengok. Hahahaha. Penangan boboiboy naakkk juga tengok wayang.




Kalau tanya aku,
Jujur aku bukan jenis hafal nama watak. Contohnya macam Klamkabot dll. Jadi, aku bercerita berdasar pengalaman dan pendapat aku sendiri ya.


Ini antara filem kartun yang hampir berjaya buat aku menitiskan air mata.
Huaaaaa, waktu bila? Waktu Ocobot seperti dah takde harapan. Dengan apa yang Boboiboy cakap, buat aku terharu.


Aksi memang terbaikkk !!
Dengan sound yang gah, aksi yang hebat, aku rasa macam aku tengok kartun dari luar negara tau. Memang hebat laaa. Tak sia-sia aku bayar duit tiket.


Eh, korang harap aku review dari awal hingga akhir ya?
Memang tak lah. Hahaha. Korang nak, korang kena tengok sendiri ok.


Berapa bintang aku bagi?
9.5/10 bintang





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

Anum said...

betul2 best nie
tinggi yui kasi bintang

SIQAHIQA said...

Team BoboiBoy!! Hahahaha! Best gila cerita ni. Suka sangat! Kelakar!

Dilwale dah ada kat Astro First. Beli je. Boleh ulang dua hari berturut. Hihi.

aizamia3 said...

Memang best filem ni walau tak dapat nak layan sepenuh hati sebab layan dengan anak2 masa tu.. Hari kedua tayangan kami pergi tengok suprise kan anak2 masa tu.. hehehe..

Cik Ash said...

hahahhahaha kak ekin situ mengalir gak air mata

eima said...

nanti klu dvd mmg nak cari la ... sbb budak2 ni nk pi tgk lg asyik penuh je ari tu ....

Unknown said...

Perghhh, 9.5/10 bintang so memang terbaik la ni kan. Hehe ! Since ada anak, membataskan nak pergi wayang. Banyak beli CD jerk. =D

Anum Abdullah said...

wahh..mcm betul2 best ni..

Anonymous said...

emm anak buah aku semua dh tengok beb. seb baik aku bkn budak-budak.

Azhafizah MN said...

belum tengok lagi..dilwale pun lom tengok.huhu