tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, April 06, 2016

Kulit flawless dengan skrub tomato



Tak perlu keluar modal mahal-mahal. Hanya guna bahan yang biasa ada dalam rumah aje kan? 


Yui dan mak dah cuba. Memang best
Sebab mak ada masalah jeragat, saja cuba kat dia. Pegang pipi sebelum dan selepas, memang rasa berbeza.


Apa pun kena rajin.
Kalau sekali cuba dah nak nampak flawless, memang berangan la ya nak !




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

Aleiya Mustaffa said...

betul-betul yaya selalu buat :)

Diana Rashid said...

kalau akak buat ni sah anak2 mengacau..hahha

zaitie hasnan said...

apa pun saya mmg malas,
kalau org tolong watkan best ler...
hahaha thx 4 sharing

Siqah Hussin said...

Wahhh menarik nie! Tak makan tomato tapi boleh beli tomato untuk kulit. Tq yui untuk petua ni :D

lyana ishak said...

berhasil eh Yui ?? teringin nak cuba , btw tq for the sharing hehehe ..

Mardiah Diana said...

Salam singgah sini dik yui.....wahh....boleh try ni dik yui...tak perlu nak pakai modal mahal....hihi

Siti Yang Menaip said...

ok iols nak try.. tapi kena p beli tomato dlu..

Norazira Iera said...

hai nusha. Zira pon pernah tau buat scrub pakai tomato ni. Then lepastu jadi muka merah sangat. seram tgk muka sendiri. hehe tapi Alhamdulillah sekejap je merah tu. nasib baik pagi tu bangun xd dah. memang lembut je muka kan.. hehe tq for sharing! :D

Jemput singgah blog zira http://azirafreesia.blogspot.my/

aizamia3 said...

Kalau akak ni, kena buat lepas anak2 tidur baru tenang.. kalau tak, tak jadi hape.. hehehe..

Amanina Mads said...

tgk kalau rajin bru scrub muka.. haha
p/s: collector HW tp tak jual, kalau nak cuba cari dlm fb ada kwn2 tmpat kerja jual. search menjual HW xsilap

Azhafizah Md Nor said...

RAJIN tu paling penting kan Yui.