tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, April 04, 2016

Cheesekut milo tabur

Adik aku yang perempuan tu, kalau rajin mai, macam-macam benda dia nak buat. Ini cerita dua minggu lepas. Dia buat kek batik & cheesekut.




Kalau ikut resepi dia, dia nak buat layer benda yang sama juga. Terus aku tegur, lebih sedap kalau taburkan milo. Barulah ada rasa sikit. Haaa, dia dengar pun cakap aku. Hahahaha.


Jadi inilah hasilnya, dia bagi kat aku untuk bekal. Terima kasihlah dik non.






guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

sedapnyaaaaaaaaaaaaaaa

Mrs Velentine said...

sedap ....tapi belum ada kerajinan hihi

Siqah Hussin said...

sedapnyaaaa cheesekut!!

Myra Jay said...

Sedapnyaaa kalau dapat makan tika sejuk..
Dah lama tak makan... :)

Nazlee Ismail PCL said...

Salam Nurul.. bagi PCL, milo kalau buat maca mana pun ok. sukaaa sangat.

timm bill said...

yum3, simple kan..

aizamia3 said...

Resepi paling senang.. dah lama tak buat ni.. ;)

• Ain Cho'in • said...

Suka cheesekut. Pestime makan aritu, memang sedap. :)

Cikk Mimin said...

Sedap ni. Nak try la

Afidah Azmi said...

akak pernah buat..tapi tak jadi..terus main tunjuk2 ja.

Azhafizah Md Nor said...

sedap! Lama tak buat.