tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, April 25, 2016

Koleksi Hotwheels dah ke tangan pemilik baru

Wah tajuk kemain kauuu. Tapi memang betul. Aku jumpa, aku beli mana yang patut, pastu claim duit pada Shafiq. Hahahaha. Sebab dia collector. Aku support dia aje. Haaaaa.




Ada juga yang dia jual. Takpelah, minat dia. Kumpul kereta takpe, takde masalah. Jangan kumpul hat lain udah. Hahahaha.


Kalau tanya aku,
Aku suka kumpul emas. Wahhh gituuu !!


Tapi sebenarnya ada beberapa biji hotwheels aku simpan untuk aku sendiri. Terjebak juga nampaknya. Huahuaaaaa.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

8 dak comei sayang YUI:

Unknown said...

Wahhh Hotwheels pulakkkssss. Masyukkkk! Hihi. ♥

FIZA BUNYAMIN FAIZ said...

Sama lah saya juga... :-)

Qhaifa Nur said...

dulu2 hubby cukup minat kumpul..adalah dlm 200 lebih..kini entah kemana hilang..ank buah ambil la..

buat koleksi bagus..dulu murah lg skrg mahal dahhh

Cik Itah said...

tak berapa suka emas hihi

sitirohaida said...

sama...kumpul emas..tapi tak terkumpul sbb pulus..

Keyk Hu said...

seronok kalau ada hobi mengumpul ni :D

ecadwinkyasha said...

serupa dgn abg eca la Yui...suka hotwheels..klu de Popular Book Fair.selalu dorg bg sales hotwheels..eca jd mangsa beli.

tp skrg anak dia da reti sumbat masuk mulut, terus hotwheels kena simpan

SIQAHIQA said...

Sudah menjadi satu kegilaan rupanya kumpul hotwheels ni. Lawa kalau susun banyak2 kan! Boleh jadi hiasan di rumah :)